Gregorio de Rumania

     M-am trezit azi dimineaţă şi-am deschis TVul. Pe Antena 2 s-a nimerit să fie. Ce-a urmat? A urmat râs în hohote de dimineţă.
La emisiunea „Răi da’ buni” era acest Gregorio de Rumania de care eu nu mai auzisem. E profesor în Liceul Marin Preda şi predă engleză. Are şi nişte eleve care se pricep nu se pricep bine la dans. Şi aşa s-au gândit să aibă şi un videoclip. Videoclipul e filmat in parcul IOR.

     În videoclip are şi o chitară, care nu se aude în melodie (practic nu există chitară in melodie). El a spus pe post că a folosit o chitară mai mult pentru decor (Ce-ar fi să folosească Rolling Stones un acordeon de decor?).
În fine, să vedem videoclipul (am uitat să vă spun că melodia e „haus”):

     Şi dacă nu v-a ajuns porţia de râs, iată-l şi la Prima TV la emisiunea Teodorei Trandafir:
         http://www.youtube.com/watch?v=Gk56uvCyr2I&feature=related

     Mie mi-e milă de elevii liceului Marin Preda :))

UPDATE: Iată-l şi la Megastar (al doilea): http://www.youtube.com/watch?v=2bMK8D4DC_k&feature=related

8 responses to “Gregorio de Rumania

  1. Gregorio deRumania

    Stimati „vizitatori”
    Va cer mii de scuze ca am omis un lucru extrem de important:sa ma prezint!Talentul muzical si pasiunea pt muzica le am de la Dumnezeu.De aceea de-a lungul anilor-incepind in special cu anul 1975-eu am cautat sa ma perfectionez si in muzica(A nu se uita ca tot atunci am inceput si Facultatea de spaniola-engleza)-urmind cursurile Scolii de Arta Populara din Bucuresti-sectiile canto-muzica usoara, chitara clasica si compozitie.In particular am luat si lectii de canto cu vestitul profesor de la Academia de Muzica din Bucuresti, actualmente si profesorul bine cunoscutului interpret Marcel Pavel.Din 1989 pina in prezent imi compun in mod constant propriile melodii(inclusiv versurile in 5 limbi-romana,spaniola,engleza, franceza si italiana).Dind aceste informatii lumea acum isi va da seama ca nu sunt un impostor aparut peste noapte.GREGORIO DE RUMANIA.(gregorioderumania@gmail.com)

  2. Domnule Gregorio, nu cred ca asa se face un videoclip. Mie nu-mi spune nimic, chiar ma face sa rad si nu din cauza ca are un umor bun. Deasemenea, la Megastar ati ajuns la „funny moments”. Parerile celorlalti, probabil le-ati vazut pe youtube.
    Sanatate!

  3. Pingback: Îl mai ştiţi pe Gregorio de Rumania? « snapto’s blog

  4. Felicitari, Gregorio de Rumania!!!

  5. sunt teledependent,unde vreau eu ma teleportez

  6. Dragi prieteni, s-a inventat un Fanclub Gregorio de Rumania. Va rugam sa ne vizitati pagina: http://www.facebook.com/fanclub.gregoriodurumania
    Toate bune!

  7. Nu este cazul sa iti fie mila de elevii dansului ! A fost profesorul meu la liceul Eugen Lovinescu,asa ca stiu despre cine eate vorba. Este un profesor f bun,dedicat meseriei cum nu sunt multi si f indragit de elevii dumnealui ! Domnule profesor, daca cititi ..va doresc multa sanatate si impliniri pe toate planurile !!

  8. Buna ziua.Multumesc din inima pentru bunele cuvinte despre mine. Sa ai o viata frumoasa in continuare.Gregorio de Romania.

Lasă un răspuns

