Jurnalul Naţional aniversează 15 ani

     Când am aflat că Jurnalul Naţional aniversează 15 ani, brusc, m-au apucat amintirile de pe vremea când eram clasa I şi mă duceam cu mama, ba pe la policlinică, ba prin oraş, de dimineaţă. Îmi plăcea foarte mult să citesc ziare, chiar dacă nu prea înţelegeam eu foarte multe la acea vârstă. Chiar o băteam la cap mereu pe mama să-mi cumpere ziare.
     Să ajung unde voiam, ziarul meu preferat era Jurnalul Naţional şi nu ştiu nici acum de ce. Poate că puteam să-l mânuiesc mai bine (avea un alt format din câte mi-aduc eu aminte), arăta ca o revistă, era mai mic şi uşor de manevrat. Bine, poate că nu doar ăsta era motivul pentru care alegeam Jurnalul Naţional, cert este că îl alegeam şi mă obişnuisem să mai citesc din el.
     Alteori, când nu voiam să citesc, îmi cumpăram rebusuri pentru începători şi mă chinuiam să le dezleg, dar de cele mai multe ori Jurnalul Naţional alegeam.
     Aşadar – La mulţi ani Jurnalul Naţional şi la cât mai frumoase şi interesante articole.

Lasă un răspuns

