Am absolvit!

     Patru ani de liceu, patru ani de ore, patru ani printre colegi şi prieteni, cu bucurii, cu greutăţi şi cu tot ce se mai poate întâmpla în patru ani de liceu. Totul a trecut, toate obstacolele, toate temerile, tot… Un singur mare obstacol a mai rămas – examenul de bacalaureat.

     Revin mâine cu poze, că azi nu mă mai simt în stare 🙂

2 responses to “Am absolvit!

  1. Bravo… succes la BAC…
    eu abia acum am terminat gimnaziul… ;))
    Succes

  2. Multumesc, sa fie! Succes si tie mai departe!

Lasă un răspuns

