Agendă virtuală

     Ca să nu uit de emisiunea „Gaz pe folk”, de pe TVR2, de la ora 23:00, mi-am setat alarma de la telefon să sune la ora 23. M-am gândit că ar fi folositor un program care să mă anunţe ceva şi când stau la PC. Am căutat şi am găsit.

     Talking Time Keeper este mai mult decât o agendă.

     Talking Time Keeper (TTK) este un program distractiv care vă ajută să vă creaţi voci care să vă anunţe la alegere data sau ora, cu un singur click sau la anumite intervale de timp. Are incluse voci deopotrivă feminine si masculine.

     Programul poate fi descărcat de AICI

 

3 responses to “Agendă virtuală

  1. anda banda

    foarte faina emisiune…eu am descoperit-o abia de vreo 2 saptamani…din greseala..si am ramas cu ochii benoclati in televizor fara sa pot realizeza ca pot sa mai faca astia si astfel de emisiuni:o!

  2. anda banda

    pacat ca o pun la ora 23 si pe tvr 2..merita mult mai mult:(!

  3. Da, vad ca TVR2 a inceput sa faca emisiuni interesante, „Gaz pe folk” fiind una dintre ele (pacat ca au intrat in vacanta). Ramai cu ochii in TV si nu te mai poti dezlipi 🙂 Foarte frumos ar fi ca si celelalte posturi sa mai faca astfel de emisiuni, prinde bine si la cultura si la tot.

Lasă un răspuns

