Încerci tu, prietene, dar nu-ţi iese

Astă-seară a fost prima oară când m-am uitat la emisiunea „Forţa presa”, de pe B1TV. Am râs cu lacrmi. Şi n-am râs pentru că „omul cu ziarele” are umor şi m-a făcut să râd, am râs pentru că mi se pare „incredibil de penibil”.

„Nenea cu chelie” (spun nenea cu chelie pentru că nu ştiu cum îl cheamă şi nici nu am curiozitatea să mă informez), încearcă o emisiune în genul celei de pe Antena 3, în care Mircea Badea ironizează unii oameni, mai face o glumă, mai citeşte un articol, îşi mai spune părerea despre un ziar. Trist este că emisiunea de pe B1TV este o copie la indigo după „În gura presei”, o copie proastă aş spune eu.

„Nenea cu chelie” copiază până la extrem stilul lui Mircea Badea, ba chiar foloseşte cuvintele, expresiile şi gesturile acestuia. De exemplu:

„Cât ai zis că mai am, 5 minute? A, e bine.”
„Prietene…”
„Suge rează”
„Pune imaginea pe ecran!!!” – în acelaşi mod în care o face Mircea Badea
Poziţia în care stă la masa cu ziare

Şi astea-s cateva din exemple…
Când încerci să imiţi pe cineva, oricât de bine ai imita, arăţi penibil, pentu că nu eşti tu însuţi. În fine… Parcă m-aş fi uitat la mondenii, dar mondenii au mai mult umor când imită personajele mondene.

De la mine, „Domnule cu chelie”, ai nota 2, ia loc, „prietene”!

3 responses to “Încerci tu, prietene, dar nu-ţi iese

  1. ahh .. eu nu prea ma uit pe b1 asa ca nu stiu de aceasta „minunata” emisiune. dar acum m-ai facut curioasa asa ca o sa ma uit :))

  2. Am cautat pe youtube, sa pun si un filmulet cu el, dar nu exista. Propabil e atat de penibil ca nu-l accepta nici youtube :))

  3. da, posibil :))

Lasă un răspuns

