De la căldură, de la mâncare sau de la băutură?

     Povestire scârboasă, da’ scârboasă rău!

     Mergeam pe una din străzile de lângă „Bucureştiul vechi”. În faţă apar doi oameni cu sticlele de băutură în mână, cam beţi păreau. Nu îmi mut bine privirea, că unul dintre ei vomită (nasol moment). În mod normal, când vezi un om caruia i se face rău, nu poţi fi indiferent, dar cand vezi un om în toată firea beat turtă, pe căldura care a fost azi, rămâi indiferent.

     În fine, nu asta e faza… Faza e că în timp ce omul parcă îşi dădea duhul şi vomita, celălalt inteligent îi pune o întrebare: „Bă, da’ ce-ai mâncat, mă?”, ca şi când de la mâncare i-ar fi venit rău, nu de la băutură. Evident că nu m-am mai putut abţine şi am râs.

     Şi acum mă gândesc – pentru celălalt nici nu conta că ăla murea acolo şi că îi venise rău, el era nedumerit ce mâncase.

     Morală: Nu beţi pe căldură!

     Morală2: Nu beţi!

Lasă un răspuns

