Petre Niţeanu şi-a tras ochelari

Dacă nu ştiţi cine-i Petre Niţeanu, nu-i problemă, e ceva normal. Nici eu nu ştiam cine e, dar m-a sunat un prieten, să-mi spună să ma uit pe B1TV că e „Forţa Presa” şi să mai râdem şi noi. Am văzut şi cum îl cheamă pe Nenea cu chelie.

Începe emisiunea:

Petre Niţeanu: „Mi-am tras ochelari”. Suuuper tare de-acum n-o să-ţi mai spun „Nenea cu chelie”, o să-ţi spun „Nenea cu chelie care şi-a tras ochelari”. Am încercat să numar de câte ori şi-a dat şi şi-a pus ochelarii la ochi şi n-am reuşit (a facut-o de prea multe ori).

Aceleaşi gesturi copiate de la Mircea Badea, aceleaşi expresii copiate tot de la Mircea Badea. Penibil…

Şi pentru astăzi, ai tot nota 2, prietene, ia loc!

20 responses to “Petre Niţeanu şi-a tras ochelari

  1. betty boop

    Presupun ca si-a cumparat si niste ochelari cu rame de fag (mult zice cu drag), sa se asorteze la camasile lui cu broderii, snururi si margele. Uniforma de haiduc, carevasazica. Ca doar abordeaza problema haiduceste, „ciupind” cate ceva de ici, de colo si livrandu-ne noua rezultatul acumularii.

  2. cand o sa ajungi si tu sa ai emisiune la b1tv, ciocu mic! pana atunci, scrie napolitane aici! 😉

  3. @Christina:
    Nu vreau sa am emisiune la B1TV. Si nu vreau sa copiez pe cineva. Cand copiezi pe cineva, daca nu-ti iese, devii penibil.
    Cat despre „scrie napolitane aici”, nu citi daca nu-ti place, nu te-a fortat nimeni sa citesti blogul (napolitanele mele).

  4. betty boop

    @Christina
    Excelenta argumentatie, Christina. Dupa parerea ta numai cine sta pe cuibar si face oua are voie sa aprecieze o omleta :))

  5. very funny, va dati toti cu parerea, dar de fapt nu stiti nimic, mai bine v-ati rezolva problemele voastre existentiale si dupa aia sa intrati in polemici… va place sa trageti concluzii dupa niste aparente, asa va traiti si viata? gandirea superficiala nu va deosebeste cu nimic de restul populatiei 🙂 mancati omleta, poate faceti pui 😀

  6. @Christina: Cristina ai spus ca nu-ti plac napolitanele mele, dar continui sa le mananci. Ai grija sa nu ti se aplece!

  7. hitomi cons

    @Christina: logic ca ne dam cu parerea despre ce se difuzeaza la TV.stii?snapto are dreptate.NOI(telespectatorii) avem dreptu’ sa spunem ce nu ne convine,pt ca noi le facem audienta.
    Ma mai uit din cand in cand la nenea asta(petre n.)….e ft penibil sa’l imite pe „Mirciulica”.Si totusi faza naspa e k nu’i iese :-??

    byebye

  8. @hitomi cons:
    Asta incerc si eu sa-i explic. Faza e ca eu platesc pentru postul ala de televiziune si pot sa-mi afirm nemultumirile. Ea nu plateste pentru a-mi citi mie blogul. Numai bine!

  9. betty boop

    @Christina
    Christina, ma tem ca n-ai inteles ideea principala. Noi nu discutam aici adancimile sufletesti ale domnului Niteanu ci prestatia sa la b1. Dupa 4 luni de emisiune ma asteptam macar sa citeasca cursiv la prima vedere. Eh… asa sunt eu, superficiala. Nu contest, poate ca in particular omul o avea si unor si charisma, da’ pe sticla ii lipsesc cu desavarsire. Crezi ca e din cauza problemelor noastre existentiale nerezolvate inca?

  10. @betty boop:
    Toata lumea stie din ce cauza e – Din cauza ca imita pe cineva si nu-i iese. Prost nu e, doar ca devine penibil cand face asta.

  11. Daca si Mircea Badea face emisiune de revista presei, ori voi nu sunteti cititori de presa, ori Mircea Badea s-a facut ziarist peste noapte si nu stiam eu.
    De cand frustrarile imberbului Mirciulica pot fi numite comentarii de presa?
    Am chemat odata un instalator sa-mi desfunde canalizarea, si, din vorba in vorba, a venit discutia despre emisiuni de televiziune.
    Eu nu prea ma uit la emisiuni de stiri…imi zice instalatorul… dar la Mircea Badea ma uit ca este singurul care vorbeste pe intelesul meu. Imi place ca le-o da in gura la politisti.
    Atunci am realizat ca intre Mirciulica si instalatori exista o legatura indisolubila legata de gura presei si gurile de canal. Nu am nimic, chiar nimic, cu instalatorii. Isi castiga si ei existenta intr-o maniera similara cu Mirciulica. Numai canalele difera. Mircea,insa, chiar daca si-a ales un canal de televiziune tot atat de salubru precum ii este si emisiunea, nu va reusi sa-l desfunde niciodata pentru ca nici macar instalator nu este.

  12. Zexe, era vorba de Petre Niteanu aici 🙂
    Despre Mircea Badea nu zic nimic (nici ca e bun, nici ca e un frustrat, nici ca nu are treaba cu revista presei). Eu ma uit la emisiunile lui fie pentru ca la ora aia n-am la ce sa ma uit, fie pentru ca are un omor bun CATEODATA, fie ca, tot cateodata, spune niste lucruri pe care si eu le-as spune in direct dar n-am cum. Si da, face ca articolele din ziare sa fie intelese si de instalatori, ca tot ai dat exemplul asta, dar mi se pare un lucru bun asta.
    In fine… Sunt pareri diferite, de exemplu tatal meu nu suporta sa-l vada pe Badea nici 2 secunde 😀
    Toate cele bune!

  13. Corect! De altfel, asta si spuneam. Diferenta dintre cei doi este ca unul se adreseaza cititorilor de presa, iar celalalt instalatorilor. Acum hai sa lamurim cateva aspecte de detaliu. Petre nu are chelie, desi nu vad nicio problema in aceasta privinta, iar ochelarii sunt pentru citit, si iar nu vad nimic notabil de remarcat. Sa presupunem, prin absurd, ca Mirciulica ar face chelie si ca ar fi nevoit sa poarte ochelari. Crezi ca „omorul” lui ar avea de suferit din aceasta cauza? Desigur ca nu. Nu vreau sa deschid o polemica pe tema particularitatilor fizionomice, dar cand numesti pe cineva “Nenea cu chelie care şi-a tras ochelari” se presupune ca ori doresti sa ridiculezezi persoana respectiva, in mod gratuit, ori nu te intereseaza decat aspectul estetic al prezentatorului. Si intr-un caz si in celalalt, abordarea este deficitara. E ca si cum l-ai numi pe Razvan Teodorescu „raraitul chelios care si-a tras ochelari” fara sa asculti ce spune si fara sa iei in considerare biografia sa. Nu ascund faptul ca lucrez in presa, si, ca orice om de presa, urmaresc cu interes toate emisiunile de profil. Ma simt in masura sa evaluez calitatea informatiei de presa, iar, cand doresc sa ma distrez, caut o emisiune de divertisment. Din acest motiv nu pot compara cele doua emisiuni, cu atat mai mult nu pot compara prezentatorii lor.
    Toate cele bune si tie!

  14. Chiar nu e nicio problema ca el are chelie, chiar nu l-as vedea cu par in cap (ii sta bine asa). Daca descriu un om asta nu inseamna ca nu-mi place ce am descris.
    Singura treaba care nu-mi place mie e ca il imita pe Mircea Badea. In rest, nimic de zis.

  15. Tipul asta a lucrat doar la ziare de scandal, iar acum speculeaza ce a acumulat pe acolo. Spre deosebire de Mircea Badea are greutati in exprimare, un vocabul;ar redus si o mecla de inchizitor, care vrea sa suplineasca lipsa de cultura.

  16. He-he, greutati in exprimare zici? E mai grav decat atat – el nici nu se poate exprima! Nu poate duce o idee la bun sfarsit si afiseaza o moaca de genul „e clar, stiti mai departe”. Pai de ce naiba mai sta acolo daca tot stim? Aseara din curiozitate am vrut sa vad cate propozitii/fraze citeste pana la punct fara sa se impotmoleasca si nu mi-a venit sa cred: s-a blocat la toate!!! Cred ca individul e luat de la coada vacii si, probabil i-au aratat aia nijte VHS-uri cu MB si i-au zis „uite, bă, fa si tu asa”. Idei neterminate, imitare disperata si nereusita, gesticulatie scremuta, omniprezentele „bă”/ „booon”/ „pă sistemul…”, comparatii si exemplificari de-a dreptul stupide, stil vestimentar oribil, ziarele mazgalite cu pixul si cerneala pe degete! aaa! ar fi corect sa-l dea afara sau sa-i puna o vaca in studiou si un abecedar pe birou (pe post de laptop)!

  17. caju, si stii de ce toate chestiile astea? Pentru ca incearca sa imite.

  18. Pingback: Dan CapatoSenzaţionescu « snapto’s blog

  19. Eu i-am dat mail si i-am spus fransh ca nu stie sa citeasca. Pur si simplu. Si mi-a dar reply ca nu da doi lei pe parerea mea si sa ma uit la Badea daca nu imi convine. Exact asta si fac fara sa imi spuna el.
    P.S. Mi-a placut articolul si fiindca l-am gasit , i-am dat linkul in articolul meu 😉

  20. „domnule” hitomi,de fapt tu nu faci niciun fel de audienta,pt ca tu parca ziceai ca nu i urmaresti emisiunea!asa i?
    betty boop sau burp,ramele lui sunt beton,cred ca ar fi bine sa ti pui si tu ca sa i vezi mai bine vestimentatia(deh,el nu are timp sa se uite pe reviste glossy su alte „enciclopedii”de genul ala,pentru ca timpul care i mai ramane liber e folosit in scopuri umanitare).
    si de ce va acidulati asa pe el si emisiunea prezentata de el?vedeti ca exact la acceasi ora pe cartoon,puteti vedea „cow and chiken”,sau chiar mai tare”fetitele power puff”!vizionare placuta!

Lasă un răspuns

