Despre Metrorex

La metrou nu mai e cartela 2 lei, acum e 2,2 lei. Păi, de exemplu, eu, când mă grăbesc dimineaţa şi vreau să cumpăr cartelă, normal că nu am fix 2,2 lei (ori am 3 lei ori am 2,5 lei). În graba aia, te doare fix în cot (sau poate că nici acolo), că trebuie să-ti mai umple mâna de mărunţiş, tanti aia de la metrou. Iei cartela, înjuri în gând şi pleci mai departe, fără să mai iei restul, că te grăbeşti. Nu stai să cureţi tejghiaua de mărunt. Plus că mai zornăie şi prin buzunare şi zice lumea că l-ai bătut pe popa şi i-ai luat banii.

Şi mă gândeam azi (că iar mi s-a întâmplat asta), de câte ori am lăsat marunţişul şi câţi oameni fac zilnic lucrul ăsta. Dacă ar fi să calculăm cât îşi scoate o angajată Metrorex, cred că am rămâne uimiţi. Evident că lucrul ăsta nu se întâmpla când cartela era 2 lei.

Cred că ştiu ce vreau să mă fac „cand voi fi mare” – Vânzător de cartele. Bine e şi aici un risc, că poate ajunge cartela la 3 lei şi adio spaga mea :))

Sfat: Dacă mergeţi mai des cu metroul, luaţi-vă abonament. Nu mai staţi la coadă şi nu trebuie să aveţi bani fixi pentru cartelă.

4 responses to “Despre Metrorex

  1. Sa implementeze si aici sistemul ala cu restul in guma de mestecat, acadele sau pliculete de ness. 🙂

  2. Iti dai seama ce ar spune mosii si babele:
    „Maica, mi sa-mi dai restul, ca eu n-am dinti pentru bomboanele tale!” :))

  3. Pingback: Metrorex le gândeşte « snapto’s blog

  4. Pingback: Metrorex scumpeste cartelele | snapto's blog

Lasă un răspuns

