Ce-a păţit KissTV?

     Mă trezesc azi, buimac şi aprind televizorul.

     S-a nimerit să deschid pe KissTV şi am stat puţin să mă gândesc dacă văd bine postul. De ce? Pentru că pe KissTV se difuza Aerosmith – I don’t want to miss a thing. Păi ce s-a întâmplat de au dat asta pe post?

     1. Nu e nou
     2. Nu e la modă
     3. Nu prea dau bine pentru fashionişti/e, băieţii cu chitare electrice şi păr lung.

    Bineînteles că după Aerosmith s-au calmat şi au băgat Gwen Stefani. Am închis şi-am mai dormit 5 minute. Sau poate a fost vis?

Lasă un răspuns

