Simplu şi filmele

     Cică, dacă vrei să apari în film, completezi formularul ăsta. Mai spun că:

„Daca esti cool si ai cel putin 18 ani, completeaza formularul de mai jos.”

     Eu nu mă încadrez, că nu sunt cool.

3 responses to “Simplu şi filmele

  1. aaaaaa… ce pacat!! eu sunt foarte cool dar nu imi place trupa simplu deci ma regasesc intr’o mare dilema!!! mai ales ca as fi facut un rol de exceptie facandu’ma ca imi plac fara sa mai socotim ca ma faceam ca si dansam pe muzica?! lor… yeah well… se pare ca nu am de ales… tot la hollywood sunt destinata. c’est la vie!

  2. Da’ ce-ai cu trupa Simplu, ca eu sunt fan? De fapt sunt fan „Ismail”, mai ales imi place ca scoate melodii pentru fetite cu fundite, de exemplu „Preocupat cu gura ta”.

  3. wow! acum am inteles de unde mi se trage! nu am fundite 😀

Lasă un răspuns

