Nu că sunt eu stelist, dar…

Steaua Bucureşti rămâne cea mai bine clasată echipă românească în ierarhia mondială realizat de Federaţia Internaţională de Istorie şi Statistică a Fotbalului (IFFHS), pe locul 71, în timp ce CFR Cluj se află cu 20 de locuri mai jos.

Realitatea.net

7 responses to “Nu că sunt eu stelist, dar…

  1. nu ca sunt eu rapidist,dar in acelasi clasament Rapid a fost pe locul 9…deci,iti dai seama ce criterii au aia.Clasament ala e facut la un sprit

  2. Eu nu-mi amintesc ca Rapid sa fi fost pe locul 9. Poate in alt clasament. Oricum, daca e sa vorbim de trecut, Steaua are in palmares Cupa Campionilor Europeni. 🙂

  3. da-mi voie sa-ti te informez: http://www.telegrafonline.ro/1149541200/articol/1605/rapid_locul_9_in_clasamentul_iffhs.html

    Ca tot vrei sa te referi la trecut,Steaua si Dinamo au performante europene cu jucatori adunati cu japca din toata tara…un fel de reprezentativa nationala.S-ar putea sa stii ,ca exista o vorba : Steaua si Dinamo – istoria voastra e un simplu ordin al partidului.Hmmm,oare la ce se refera?

  4. Revin cu inca un comentariu la ”clasamentul” ala: recunosti ca este facut la un sprit clasamentul ala,de-a ajuns Rapid pana pe 9?

  5. Nu cred ca mai conteaza cum au fost adunati jucatorii, important e ca erau la Steaua si ca au jucat pentru Steaua. Crezi ca jucatorii care au castigat Cupa Campionilor nu si-au dorit sa joace pentru Steaua? Iti spun eu ca si-au dorit. Si toti au ramas stelisti si acum. Nu i-a fortat nimeni sa joace.

  6. andreidanielb

    Pentru mine e arhi-suficient ca aproape ai recunoscut ca Steaua si Dinamo au luat jucatorii cu arcanu’.Dintre o incorporare(la dracu-n praznic) si a alege sa joci fotbal la Steaua sau Dinamo(pe niste videouri,niste parizer sau ce le mai dadea) ,eu as fi ales sa joc fotbal.Bine ca au fost si niste exceptii,care din cauza incapatanarii sau a prostiei(dehh,lumea nu era asa de citita pe vremurile alea) si-au luat-o rau de la sistem.Dar asta e alta poveste.Si de ce as renega acum clubul cu care am facut ”performante” in Europa si in campionatul intern?

  7. Cred ca imi scapa ceva, ca nu ma prind ce vrei sa-mi demonstrezi. 🙂 Contrazicerile astea au loc in fiecare zi pe fiecare strada jegoasa si intre toti cocalarii. Mai bine sa o oprim aici ca nu vreau sa fac si eu ce fac ei. Steaua a facut ce a facut, Rapid a facut ce a facut, asta e. Sunt doua echipe romanesti, cat de cat bune, altele nu cred ca-si au rostul. Pana la urma eu n-am postat articolul cu scopul de a face in ciuda cuiva. Peace 😉

Lasă un răspuns

