Pe ce se duc ţăranii la femei

     Pe ouă şi pe branză?

     Mai am în lista de messenger câţiva de pe la ţară, ca na, netul a ajuns departe. Discuţie cu unul dintre ei:

Ion: stau cu una de 14 anisori si nu pot paklesc
Daniel:
Ion: as vrea sa stau si eu cu cineva care sa stie ce vrea de la viata
Ion: tu ai aidd de pizde sa mai fut si eu ma
Ion: k mise urk la cap
Ion: ai nici din aste ai/
Ion: nu ai?
Daniel:
Daniel: vrei de-alea cu mintea la cap
Daniel: dar tu n-o ai
Daniel: ))
Daniel: daca vrei sa futi
Daniel: du-te la tarfe
Daniel: daca vrei sa stai cu una ca lumea
Daniel: stai cu una ca lumea
Daniel:
Daniel: ce e asa greu
Ion: ah doamne
Ion: pooi iau mancarici de pula ma k ma duceam
Ion: nu imi spune tu
Ion: k scosese asti de aici k mam dus pe oua si branza
Daniel: ))))))))))))))
Daniel: lasa ma libidinoase de-alea
Daniel: la de-alea ca lumea
Ion:
Ion: asa
Ion: cred
Ion: ai imi dai kteva si mie
Ion: ?
Ion: aidd
Daniel: n-am ma de-astea in lista
Daniel: eu pastrez doar cu cine ma inteleg
Daniel:
Daniel: pe cate oua te duci ma la curve?
Daniel:
Ion: ah nu din aste de se fut bn ma
Ion: 12 oua si un codru de branza
Ion: e bn
Ion: ai dami kteva?
Daniel:
Daniel: n-am, ma
Daniel: pe bune
Ion: k ii dau oua
Daniel: n-am, ma

Vă rog eu ajutaţi-l că are ouă şi are şi brânză. Treaba voastră, eu mi-am făcut datoria să vă anunţ ce puteţi pierde.

 

UPDATE PENTRU TOŢI FRUSTRAŢII ŞI „PRICEPUŢII”:

    

5 responses to “Pe ce se duc ţăranii la femei

  1. nu pot sa cred …
    exista si astfel de oameni???
    sigur nu e trucata conversatia?
    ohh! .. damn it …

  2. Sigur nu e trucata, am si arhiva. Dar decat sa fac printscreenuri mai bine am dat cu copy/paste 🙂

  3. E un trucaj de kkt date-n plm cu situl tau fa ceva serios sau lasa-te

  4. Daca fac poze la arhiva si ti le dau, te sinucizi? Faza e ca trucaj, netrucaj, nu-ti convine nu citi, nu te obliga nimeni sa citesti. Probabil ai incercat si tu cu oua si nu te-au primit de esti asa revoltat.

  5. @PRICEPUTU: Am pus pozele frustratule!

Lasă un răspuns

