3 shaorma cu de toate

     Aseară, spuneam că dau pe la MC, dar m-am gândit eu să nu afectez încălzirea globală, aşa că pe la vreo 1:00 am intrat într-un magazin unde avea shaorma. Aveau două tipuri de carne: vită şi pui. Puiul arăta bine, dar vita… Ei bine vita parcă era pateu. Avea o culoare spre negru şi parcă se topea. Oare carnea aia n-o afecta încălzirea globală?  (că arăta mult mai urât decît hamburgerii de la MC). În fine, am râs mult de felul în care arăta, vezi reconstituirea făcută mai jos de către un prieten mai glumeţ :)) :
     PS: eu sunt ăla care comandă :))

Lasă un răspuns

