RDS e superb (2)

Dacă prima dată am spus că RDS e superb într-un mod ironic, de data asta o spun serios. Să spun şi de ce.

Un prieten vrea să se aboneze la ILink. Cei de la ILink i-au spus că vin în maximum 10 zile lucrătoare. Au trecut 10 zile şi n-a venit nimeni. S-a dus el să vadă care e treaba – Ajunge, întreabă de ce n-a venit nimeni pentru instalare, iar duduia de acolo îi spune că au trecut abia 10 zile. Păi şi nu era maximum 10 zile? Ba da, dar în condiţii favorabile instalării (adică să nu plouă). Adevărul e că a şi plouat mult…

N-ar fi asta problema… Cică duduia respectivă vorbea pe un ton nesimţit şi nu înţelegea că omul are nevoie de internet neapărat.

Din punctul ăsta de vedere RDS are o bilă albă. Eu, de câte ori am sunat la RDS sau am mers la sediul lor, mi s-a vorbit foarte frumos şi operatorii şi-au cerut scuze pentru neplăceri.

La dracu cu firmele astea de net.

Lasă un răspuns

