Cum taxezi biletul când nu merge taxatorul

     Data trecută, când am mers cu tramvaiul 41, o doamnă a fost luată la întrebări de ce nu are biletul taxat. Femeia le-a spus că l-a taxat, dar taxatorul nu merge. Au ţinut-o vreo 5 minute să le explice că APARATELE DE TAXAT NU MERG.

     Acelaşi lucru mi s-a întâmplat şi mie azi, tot pe 41, numai că nu au fost controlori. Am încercat vreo 3-4 aparate, nici unul nu taxa biletul. Până la urmă i-am făcut găurile cu mana mea :)).

3 responses to “Cum taxezi biletul când nu merge taxatorul

  1. Eu am patit-o marti, saptamana asta, eram foarte obosita si nu stiu cum am ajuns acasa iar pe linia autobuzului, 253, nu prea sunt controlori dar iata ca s-a nimerit sa fie unul si noroc ca am fost inspirata sa imi iau bilet, introduc biletul in aparatul de taxat si imi face o gaura, ma uit la el nu zic nimic, dar dupa acea vine domnul controlor si cere biletul si ii arat biletul si imi explica ca nu l-am taxat acum cand stiam foarte bine ce facusem, introduce si el un bilet de-al lui si observ ca face mai multe gauri, acelasi aparat, noroc cu doamna de langa mine care i-a spus domnului ca am taxat biletul si vazuse dansa, altfel jos din autobuz eram.

  2. ehe, în Chişinău nu avem aparate de prin ’95 căci acum avem taxatori – femei şi bărbaţi care umblă prin transport şi vinde bilete. destul de bine, dar sânt taxatoare e fooooarte mari 😛

  3. Ar fi bine ca si Bucurestiul sa urmeze exemplul Chisinaului 🙂

Lasă un răspuns

