My Desktop

Nu prea am „jucat” eu leapşa pe blog, dar 😀 :

Ioana: vedea’ti’as desktopul pe blog. ai o leapsa.

Şi nu poţi refuza fetele, nu? 😀

Nu prea e dezordine pe desktop, abia am facut „curat”. :))

10 responses to “My Desktop

  1. Pingback: Leapşa, ca de blog nou

  2. cum ti-ai facut scisul de la iconite as a? e tare mijto as vrea si eu asa 😀

  3. Click dreapta pe desktop > Properties > Appearance > Advanced > Icon. Si selectezi Comic Sans MS la font. Poti sa schimbi pe-acolo mai multe… Marimea iconitelor si altele.

  4. si poza cum fac rost de ea?

  5. asta nu mai stiu. eu am poza pe un hard mai vechi… cand o sa imi iau ce am pe el o sa pun si poza aici.

  6. eventual daca ai timp si chef trimite mi o pe mail. merci

  7. ti-o trimit pe mail daca fac rost de ea. cu placere.

  8. Dreams Factory

    vreau sa stiu si eu cum se joaca leapsa asta … dau un print screen pun poza pe blog si mai deaprte cum merge treaba ?

  9. am eu poza

Lasă un răspuns

