Aş fi vrut şi eu un aşa prof de muzică

     Trebuie să recunosc că am avut profi minunaţi atât în şcoala generală cât şi în liceu. În şcoala generală am avut mai întâi o profă mai bătrână, care ne învăţa şi ne cultiva cu muzică clasică, apoi o profă care ne cânta la chitară şi ne împărtăşea şi nouă sentimentul frumos al muzicii scoase de coardele acesteia. Făcând o paranteză, toţi elevii erau îndrăgostiţi de „profa de muzică”, dar asta rămâne între noi :D.

     În liceu, din nou am dat de un prof foarte cum se cade şi foarte calm. Nu prea am mai întâlnit în anii de şcoală un om atât de calm şi de binevoitor. Din câte ţin eu minte, preferinţele dânsului erau muzica folclorică şi cea clasică.

     Şi acum, unde voiam eu să ajung? Bineînţeles că profii pe care i-am avut aveau preferinţe muzicale foarte bune, dar cum ar fi fost să am un aşa prof de muzică?

Lasă un răspuns

