Nota 10 juriului!

     Blaxy Girls, a primit 2 puncte din partea juriului, nu-i minunat? Ba da!

     Sper că fanii nu or să plangă!

     Şi juriul a spus tot despre această formaţie „rock”.

36 responses to “Nota 10 juriului!

  1. :)) Cat de tare… puteau sa „atarne” si ele niste cabluri la oha la chitarile alea k a fost prea pe fatza;) Fetelor, mai bine atzi ramane doar 2 ca n-are rost sa impartitzi banii la 5 :)))))))))))))))

  2. @eldu’: Nu le face fanii sa planga :))

  3. iceduchess

    mi se par niste pustoaice ieftine de nici 2 bani…sincer…kiar seamana oarecum cu cei de la Tokio Bordel…pardon Hotel….dar macar aia au inebunit descendentii lui Hitler…astea ce asteapta sa i inebuneasca pe cei a lu nea ceasca?:)) mi se par penibile…

  4. @iceduchess: Chiar sunt, numa’ ca unii nu vor sa inteleaga.

  5. sunt superbe. vor face istorie in muzica romaneasca. doar ca fara dusmani si invidiosi nu se poate. sunteti penibili cu comentariile voastre veninoase.

  6. Nimeni nu zice sa va placa muzica lor.Nu va place asta e nu ascultati nu cititi ,nu cautati Blaxy.Dar la voi e invidia si rautatea.Se vede de la o posta.Ca daca va faceau voua personal rau intelegeam.Asa….Cand ai folosit „pustoaice ieftine de 2 bani „la ce te-ai referit?Le cunosti?
    Mi-e mila de tine…..

  7. Sa moara toti dusmanii, nu? Ca la manele. Si am mai spus ceva despre fanii lor. A inceput sa-mi placa.

  8. iceduchess

    da…si mie :)) 😉

  9. iceduchess

    ma refeream la muzica lor:)) frate ascultati si voi ceva adevarat nu toate astea aparute de peste noapte :)) nu dau nume :)) cei mai multi nu ati trecut de stadiul numit Gutza si descoperiti ceva nou acum:)) 😛

  10. Pai cuma sa se nasca ceva nou?Cand noi le dam in cap? ” frate ascultati si voi ceva adevarat nu toate astea aparute de peste noapte”spune iceduchess…..Sunt tinere,la inceput de drum.Ce nu intelegeti?Diferenta intre ele si multe altele…este ca ele chiar vor sa cante live si pentru noi tineretul.Ce aveti cu ele?Nu va plac nu ascultati sau dati cu parerea dar nu ne impuneti sa nu le ascultam.

  11. @cristi: Nu ti-a spus nimeni sa nu le asculti. Eu mi-am spus parerea despre ele. „Ele chiar vor sa cante live” – Au cantat si live? ‘r-al naiba de juriu idiot, n-au vrut sa le dea mai mult de 2 puncte. Ati plans, ma? Eu as fi plans.

  12. iceduchess

    dar cine va impune sa nu le asculati? e o tara libera,ce mama naibii?:)) fiecare asculta ce vrea…manele,rock si iar „rock” samd…lista e luuuunga :)) 😛 deci fratilor ascultati ce vreti.Si voi lasati-o mai moale cu sustinutu asta..nu de alta…dar sunt si alte talente in Romania care vor sa se afirme i in alte domenii si de ce nu sunteti la fel de solidari si cu ei? sau si mai bine sustineti o cauza nobila de exemplu sinstratii…pe sarmanii oameni ii puteti ajuta cu ceva ,insa pe fete mai bine le lasati sa se „dezvolte” :))

  13. iceduchess

    cu ce imi fac rau? :)) mi se sinucid timpanele :))

  14. Nu a plans nimeni. Fanii lor au fost bucurosi ca au ajuns aici la 16 ani ai lor. Cat despre live a fost un semilive, iar vocea live total. e cel mai important lucru la o trupa. Ele de cantat cata live le-am auzit, dar sa ai si un solist care canta asa de bine e destul de greu cand falseaza ei „marii artisti” ai nostri la ora actuala. De Voltaj ai auzit cat playback la greu au facut? Si nu numai ei? Cat despre 2 puncte au dat chiar mult cei din „tinerescul si pionierescul” juriu. Oricum pentru prima lot iesire intr-un festival a fost foarte bine. Ceilalti aveau experienta intr-o trupa mai mult decat anii lor. De plans esti, tu, snapto, cu atata intoleranta in tine, cu atata ura si malitiozitate pentru niste copile ce vor ajunge chiar departe.

  15. „cu ce imi fac rau? :)) mi se sinucid timpanele :))”

    Cate lame le trebuie, icEMOduchess? 🙂

  16. iceduchess

    cate sa-ti tai jugulara tie? :)) cate?:)) ca a mea sta bine acolo si va mai sta inca 100 de ani 😛 >:)

  17. iceduchess

    era o metafora,lasa faza ku emuistii ,pacat ca unii nu pot citi printre randuri…dar mai bine vorba aia: desteptul cedeaza primul;eu am incetat orice discutie cu tine :))

  18. @Vlad: Voltaj e exemplu? Voltaj a fost odata trupa, acum nu mai e. A, da cata intoleranta am in mine, cat de multa ura pentru niste copile rasfatate care au chitare electrice in mana dar nu stiu sa le foloseasca. Da, sunt un rau, n-am mila cu niste fetite ce se cred „rock frate” dar defapt nu sunt. Uite, vizioneaza soloul copilului asta, e mult mai mic decat fetitele astea inocente: http://www.youtube.com/watch?v=JmRRP7GAWug Vizioneaza, apoi spune, daca mai poti, ca fetele astea sunt la inceput.

  19. iceduchess

    wow si inca o data wow…ai mare dreptate snapto…aia da copii talentati…ce poate face pustiul ala cu chitara e incredibil pentru varsta lui :O merita din plin felicitari 😀

  20. Da, foarte talentati copiii. Deosebiti. Sa le ajute Dumnezeu sa ramana in formula asta!

  21. sunteti niste dobitoci toti care spuneti ca nu sunt super!!!aleluia super frate

  22. @vlad1: Tie nu ti-a spus nimeni dobitoc, DOBITOCULE!

  23. mai deci mie imi plac fetele astea
    melodia e destul de frumoasa
    si cat despre comentariile unora
    se simt ei
    cei 4 baieti sunt Tokio Hotel nu Bordel
    daca tu asculti altceva bravo
    lasa-i pe ei in pace
    ce ti-au facut k sa faci misto de ei?

  24. Daca si Blaxy astea fac muzica atunci se duce lumea de rapa, o luam la vale.
    Imi place cum tin chitarele alea in mana insa nu stapanesc nici un banal Em sa ne dea impresia (macar) ca stiu sa le zdrangane.
    Pacat!

  25. Canta la instrumente de mici. Uneori e mult mai greu sa faci playback, mai ales cand nu stii sa faci, cand ai cantat numai live. Iar intr-un clip nimeni nu canta live.

  26. Evident ca nu se canta live in videoclip. Cum ar canta live in videoclip un solist care fuge de exemplu?

  27. frate ce de inculti pe aici.. manelistii??!? va rog sa va tineti gura.. fetele sunt absolut superbe, e tare single-ul si va duce mai departe speram muzica romaneasca… cat despre cantat live..[si manelisti] ca ei se tot oftica… manelistii fac 100 de inregistrari si asculta care suna mai bine.. o pun pe caseta si gata.. aia merge peste tot, ei nu canta niciodata live. nu se poate prea multe tzigari,rahaturi etc.. respect Rock.. respect girls

  28. @eddy: Rock? WTF? Vezi ca esti cam nesimtit. Asculta-ti danceul in continuare si nu comenta aiurea.

  29. Mai am mai scris si vreau sa va mai spun ca Blaxy au avt concert sambata 23 august la noi la Arad.Au cantat LIVE si au cantat de nu se poate…Suuuper tare.Are solista o voce…..mama…. mama….Si a fost asa draguta cum vorbea….O iubesc.

  30. Si cati ani ai?

  31. iceduchess

    :)) am trecut sa vad c mai zice lumea pe aici:)) si sa mai rad un pic.cine pe cine face manelisti?:)) mah…vezi ca ti s-a download-dat ultimu cd a lu gutza de pe DC mai bine meri si-l asculta decat sa debitezi in continuare prostii:))

  32. Sunt din Arad.Am fost si eu la concert.Blaxy au fost surpriza serii.Au fost fantastice.a fost bisate,au cantat si acapela….Suuuper tare au cantat.Solista are o voce bestiala.
    Felicitari si BAFTA BLAXY !
    Si am 30 de ani sa stiti.

  33. numi vine sa cred ca blaxy girls sunt niste maneliste!!!!!!am mi de nervi X(X(X(X(

  34. Am citit diferite opinii aici si mi-o exprim si pe a mea (am tot dreptul, nu?) -> Bleacksy Girls nu sunt de nimic. A zis cineva ca vor face istorie in muzica romaneasca. Pai normal ca vor face, doar in tara asta incultura e promovata. Ziceti ca sunt la inceput de drum, ca au 16 ani si mai stiu eu ce? Eu fac 14 in doua luni si NU ascult rahaturi, mai ales nu rahaturi romanesti. Exista trupe ale noastre extrem de bune, care inca de la inceput au facut ceva de calitate. Si nu inteleg de ce sunt considerate „ruacheritze”. Ca se mataie cu niste chitari acolo? Mare fas. Acum daca ai chitara, esti rocker. Le detest.
    ( roxana : cei 4 baieti sunt Tokio Hotel nu Bordel
    daca tu asculti altceva bravo
    lasa-i pe ei in pace
    ce ti-au facut k sa faci misto de ei?

    Pai mie mi-au ucis urechile si am decartat la greu din cauza zgomotului lor. )

  35. mai snapto aceias poveste deci vad ca tu din punct de vedere intelectual esti varza varza varza si ce treaba ai tu cu fetele deci ia mai lasa le in pace ca iar ma iau de tine chiar ca te fac muci dar batuti si nu mai da tu note juriului ca nu esti nici pe departe atat de desteapta sa dai note asa ca nu ma enerva te mai previn inca o data

  36. „de gustibus et coloribus non disputandum”.e pacat ca unii se lasa mintiti,e pacat ca cei de langa noi nu cunosc adevarul ,dar ce mai conteaza,de gustibus non disputandum…vrem calitate,arta nu cantitate comerciala.vrem muzica,nu vrem sa comercializam muzica.Nu,muzicii comerciale.

Lasă un răspuns

