Juno (2007)

Regia:
Jason Reitman

În rolurile principale:
Jennifer Garner, Ellen Page, Michael Cera

Gen:
Comedie, Dramă, Romantic

Aici avem Sinopsis.

O dramă, o poveste de viaţă, un „lung scurt metraj” i-aş spune, din care poţi trage nişte concluzii şi de ce nu, poţi învăţa.

Nu mai văzusem un film de mult timp şi am dat peste ăsta. După cum am mai spus, îmi plac dramele, deci a venit bine filmul ăsta. Un film care mi-a plăcut mult.

Un film pe a cărei temă se poate discuta foarte mult – Dacă Juno (adolescenta rebelă) a ales calea dreaptă, daca trebuia să aleagă altă variantă şi aşa mai departe.

Nota mea: 9.

2 responses to “Juno (2007)

  1. coincidenta.si eu l-am vazut (tocmai pt k nu vazusem un film de muuuult)
    as zice un zece clar pt actrita mica
    si..tre revazut..macar pt aerul fresh pe care ni-l baga in plamini brusc…
    (garner e favorita mea oricum)

  2. Si mie mi-a placut.

Lasă un răspuns

