E vară…

     … şi se poate observa uşor:

* Listele de yahoo sunt pline de useri având la avatare poze de la mare, statusuri cu „ce bine a fost la mare”, „mâine plec la mare”. In fine, astea nu prea le înţeleg. De ce e nevoie să pui la status „mâine plec la mare”? Du-te, omule, liniştit! Poate şi noi am fost, ne-am distrat, a fost frumos, dar nu am pus la status. E ca în vremurile când erai mic, îţi lua mă-ta maică-ta o maşinuţă şi te lăudai o săptămână.

* Nu lipsesc pozele de pe hi5 cu lumea la mare – 90% din poze sunt făcute pe plajă şi sunt ţinute şi iarna.

* Emisiunile de la TV au dispărut, au intrat toţi în vacanţă, deci vedem doar reluări.

* Blogării (unii) lipsesc din acelaşi motiv (vacanţă).

* Pe stradă se zăresc sute de tricouri dungate in culorile curcubeului. Pe bănci stau oameni cu burţile la soare, cu tricoul ridicat şi neapărat cu un lanţ de aur gros (c-aşa se face vara).

* Afară o căldură insuportabilă şi oameni încărcaţi cu sacoşe, veniţi de la cumpărături, încercând să ajungă acasă cât mai repede.

* RATB-ul, nu vreau să mă gândesc cum e. Sudoare, înghesuială, nervi, stres.

Doar să plec din Bucureşti mă mai face să uit cât urăsc vara. Dar cât să plec? Toată vara nu se poate.

Din nou spun: URĂSC VARA!

5 responses to “E vară…

  1. bun venit in club!

  2. Urasc vara de cand sunt 😀

  3. si eu! ador toamna si iarna. probabil si din cauza ca ma trag din zona ceva mai rece. 😉

  4. La mine nu stiu din ce cauza e, dar e! 🙂

  5. fazele astea cu statusul la mess despre mare….unii pleaca…altii revin…pentru ei acest fapt trebui perceput ca o majora si de o mare insemnatate in viata respectivului……
    nu avem altceva de facut decat sa ii felicitam pe acestia…sperand in taina ca vor intelege ca sunt penibili

Lasă un răspuns

