Callatis 2008

     TVR 2 transmite live Callatis 2008, unde cică se cântă. Nici nu vreau să vorbesc despre cântat, playback şi aşa mai departe. Altceva vreau eu să spun. Am văzut ieri un minut din festival (o trupă care nu ştiu cum se numeşte şi nici nu mă interesează, nu erau români oricum). Membrii trupei în tricouri roz, iar unul dintre ei îmbrăcat cum se îmbracă Justin Timberlake (cămaşă, vestă şi pălărie).

     Astă seară, am nimerit să schimb pe TVR 2. Din nou m-am uitat puţin să văd cine cântă (era Alexandra Ungureanu – cred că aşa o cheamă – şi încă un baiat. E şi băiatul ăsta era identic îmbrăcat ca cel de ieri (camaşă, vestă şi pălărie).

     Dacă tot nu cântăm, măcar să ne îmbrăcăm. Şi cum să suporţi moda cănd vezi că un fake se ia după alt fake, în final rezultând o turmă.

     Un alt moment care mi s-a părut penibil – Pe şcenă cu Marius de la Akcent, Julia şi Cabron erau Oana şi Alexandra de la megastar („vocile din spate”). Păi, mă, băieţi, fetele alea două căntă mai bine decât toţi artiştii de la Callatis la un loc + Justin Timberlake după care vă luaţi, deci ce căutau acolo nu ştiu, mai ales ca „voci din spate”.

    Am schimbat programul şi am zis în gand: „FolkYou nu puteai să transmiţi, TVRule… Acolo s-a cântat!”

5 responses to “Callatis 2008

  1. praf..in primul rand marius nu a purtat palarie cand a cantat cu alexandra asa ca punetzi ochelari Stupid =))))

  2. baiatul care purta palarie facea parte din costumatia dansatoarelor care nu avea nimik legat de justin helauuu..nici macar muzica care o canta alexandra si aa inca ceva nu a fost playback…am asistat la repetitia de dinaintea spectacolului 😉

  3. no name, acum fi dragut si arata-mi unde am zis asta.

  4. @Mihai: Ia incearca sa citesti (daca nu stii, nu e vina mea) si apoi sa-mi spui unde vezi tu ca am scris de Marius ca avea palarie.

Lasă un răspuns

