Un şmecher…

     Ce-i ăla şmecher? Uite, unu’ care face aşa:

Daniel: cine esti?
Mario El Mejor: un smecher
Daniel: vad
Daniel: de unde ai ID meu?
Mario El Mejor: tot de la un smecher
Daniel: multi smecheri in Romania
Daniel: bine, zi-mi ce vrei
Daniel: ca ma uit la meci…
Mario El Mejor: nimic
Daniel: pai de ce ai bagat ID meu?
Mario El Mejor: de smecher
Daniel: asta imi place mie la smecheri, ce-i intrebi, iti raspund cu smecher
Mario El Mejor:
Mario El Mejor: pa
Daniel: bine, te pun la ignore, am mai multi smecheri acolo
Daniel: salut!
Mario El Mejor: sami belesti pula
Mario El Mejor: pa
Daniel: belesteti-o singur
Mario El Mejor: pa

     Doar atât pot şmecherii…

6 responses to “Un şmecher…

  1. si, totusi, exista si mai smecheri de atat, dar … toti se aseamana intre ei … vorbesc la fel, gandesc la fel, se comporta la fel … trist …

  2. Si au tricouri roz neaaparat!

  3. Slabut. Aia de-mi dau mie add sunt mai imaginativi si nici nu injura…

  4. Injura pentru ca atat pot, altceva nu au de spus. Inseamna ca cei care ti-au dat tie add erau unpicut mai inteligenti. 😀

  5. mai snapto in loc sa te bucuri ca nu ti’au cerut web’ul ca eu asa am patit.
    eu: cine esti si de unde ai Id’ul meu?
    el: fa ai web?
    eu: nu am pentru tine si nu vorbi cu mine cu fa…
    el: hai fa da webu in plm
    eu: da’te’n plt si hai pa ca esti needucat si ai ignore
    el: da fah webu…

  6. Oribul, mai ales ca vorbea cu o fata… E plina tara de de-astia.

Lasă un răspuns

