Travka nu mai e

     Când am văzut, nu-mi venea să cred. La asta chiar nu mă aşteptam. În 2007, când a apărut cel de-al doilea album Travka (Vreau să simt Praga), am crezut că povestea abia acum începe, dar n-a fost să fie.

     Solistul avea un mod aparte de a interpreta melodiile, n-am mai văzut un stil apropiat lui. Parcă intram în altă lume când le ascultam piesele (o să le ascult în continuare, evident).

     George a explicat într-un fel ce s-a întamplat cu trupa Travka AICI.

One response to “Travka nu mai e

  1. Pingback: Ce noapte, ce zi... Travka va reveni! | snapto's blog

Lasă un răspuns

