Logica Vodafone

     Am trimis un mail la Vodafone:

Am si eu o mare nelamurire.
Am sunat de pe numarul meu pe numarul cuiva pe care il cunosc. Mi-a raspuns altcineva si mi-a zis ca e greseala. Am sunat si a doua oara pe acelasi numar (am format cu atentie) si din nou mi-a raspuns o persoana necunoscuta pretinzand ca acela este numarul ei personal si roaga sa nu mai sun. Numarul format de mine va asigur ca era corect (deci nu am gresit la scriere). A treia oara cand am sunat pe acelasi numar mi-a raspuns cine trebuia.
Intrebarea este daca se poate sa sun pe un numar si din greseala sa se redirectioneze pe alt numar. Va rog raspundeti-mi urgent daca se poate. Va multumesc frumos!

Răspunsul logic si lămuritor:

Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam ca orice numar de abonament isi poate directiona apelurile primite catre un alt numar de telefon. Pentru mai multe detalii va rugam sa luati legatura cu titularul numarului apelat.

     Am precizat în mesaj că răspunde cineva care susţine că este numărul personal. Am spus că am vorbit şi cu titularul numărului pe care am sunat. Răspunsul este întrebarea mea dar fără semnul întrebării.

      Cum ar fi îi zic lu’ Ion că am vorbit cu Gigel, iar Ion îmi spune: „Vorbeşte, mă, cu Gigel!”.

      Mda… Serviciile din România şi angajaţii cu chef de muncă.

Lasă un răspuns

