Am întâlnit şi români bine crescuţi…

     Chiar dacă titlul aminteşte de românii bine crescuţi, o să dau un exemplu de proastă creştere:

     Am lăsat un comentariu la un video pe youtube şi am spus că noi, românii suntem consideraţi manelişti, inculţi şi cerşetori de cei din alte ţări. O duduie mi-a răspuns că nu e adevărat, iar eu i-am spus să se informeze. Îmi lasă un privat:

NU CRED CA EU SUNT NEINFORMATA COPILE, problema este ca bagi pe toti in oala ta de tocanita…asa ca daca 60 la suta dintre romani sunt neam prost.imi pare rau….EU SI MULTI ALTII SUNTEM DE ALTA CLASA SOCIALA!

     Pretinde, deci, că face parte din altă clasă socială, bineînţeles s-a simţit cu ceva. Răspunsul meu:

Eu ii bag pe toti in aceeasi oala? Tocmai, eu care sunt roman stiu sa fac diferenta intre romani, alte tari nu stiu sa faca diferenta si chiar daca stiu sa faca diferenta nu vor sa o faca!
Daca te-ai simtit in aceeasi oala cu unii cu care nu ai vrea sa fii nu e vina mea. Cat despre clasa ta sociala nickul tau (klaudiaNR1usa) spune totul! Toate cele bune!

     Ea continuă:

ce vrei sa zici cu nikul meu? chiar nu m-am prins, am uitat sa beau lapte. SUNT MANDRA SA FIU AMERICANCA, pentru ca cu romani ca tine nu ma pot mandri;)
Răspunsul meu:
Nickul tau cel „nambar uan, ca la florin salam”, poti sa bei lapte acum. E nasol „CA CU romani” ca mine nu te poti mandri, caci eu imi stiu limba materna si nu ascult manele ca altii de care in mod sigur nu ai de ce sa te mandresti. 🙂 Si nici nu te-am atacat cu nimic (cum ai facut tu), eu am zis doar adevarul. Eu iti doresc doar bine acolo in America, nu stiu daca si tu imi doresti acelasi lucru, dar sunt obisnuit cu romani ca tine 🙂
Continuă să atace:
MAI copile, nu stiu daca si tu cand ti-ai facut nickname pentru youtube ai intampinat aceeasi problema ca si mine….din 100 de nikuri nici unul nu a fost valabil, iar asta a fost singura varianta!

IAR CU NICU SALAM ……il poti pupa in coada….se vede ca esti manelist, caci eu numa gandeam la nicu buricu, cand ziceam NUMBER ONE……..ASA ESTE……tzaranimea asta

     Dacă sunt ţăran… (Când „te faci AMERICANCĂ” ceilalţi sunt ţărani).
Daca as fi fost manelist, acum probabil te-as fi injurat, daca as fi fost taran fara bun simt, probabil as fi facut acelas lucru…
     Dacă atât a putut şi n-a mai ştiut ce să spună, a bagat simplu un:
YOU SUCK! BYE
     Bineînţeles, răspunsul meu plin de bun simţ:
Asta ai invatat tu sa faci in America? :)) nasol, defapt daca iese banu, e bine. Bafta in continuare :))
     Din nou, rămasă fară replică, îmi arată engleza învăţată:
KISS MY ASS, you RETARD! BYE , you are really stupid, TRUST ME and go see a doctor!
     Din nou răspunsul meu:
Daca te pupa altii pe tine in cur, acolo in America si tu pe ei in alta parte, asta nu inseamna ca te pup si eu. Asa ca iti poti continua „munca” in continuare.
     Tensiunea se ridică şi:
MA FRAERE! EU MI-am vazut de viata mea sunt fericita si casatorita, am casa mea, si familia mea, dar cand vad idioti ca tine, care cred ca banii se castiga numai din sex, imi vine sa te rog sa te arunci de la etaj, ca mai bine-i asa! IMI pare rau ca tare prost esti! Inapoiat ce sa vrei…..altceva decat parasute nu ai intalnit tu prin Romania….de-aia vorbesti asa! Imediat vorbeste gura fara tine, fara sa stii ce educatie are cel despre care vorbesti, si ca sa ma pupi tu, ar trebui sa te speli pe dinti inainte~
NU ARE ROST SA MAI SCRII<TE CONSUMI DEGEABA>>>>
hai pa
     Şi aşa de încheiere:
Ma, FRAIERO! Ma bucur ca esti fericita si casatorita, dar nu cred ca eu ti-am vorbit primul urat asa ca mai gandeste-te. Vorbeai despre educatie. Asa se comporta un om educat? Pleaca din tara, isi face conturi pe youtube (nambar uan, locu 1, sukara etc.) si injura tot ce prinde si atunci cand celalalt ii vorbeste frumos? Nu prea cred.
Bye, EDUCATO!
     Asta am postat-o ca să vedeţi cum se cred românii plecaţi afară. Bineînţeles nu sunt toţi la fel.
10 responses to “Am întâlnit şi români bine crescuţi…

  1. … dar adevarat (din pacate) 🙂

  2. mda … asa e, si … din pacate, nu prea se mai poate face nimic pentru acesti oameni … dar … nah … ii lasam sa traiasca in lumea lor …

  3. Doar sa asteptam clipa cand isi vor da seama ca nu fac bine ce fac. Daca isi vor da seama, bineinteles.

  4. iceduchess

    mare iti e gradina Doamne si multe animale pasc in ea :))

  5. duduia foarte frustrata cred ca are nevoie de ceva….
    snapto felicitari pt blog, chiar imi face placere sa-l citesc.rar mai gasesc bloguri interesante, care te fac sa citesti si urmatorul post , si urmatorul, si urmatorul…

  6. Merci frumos pentru apreciere! 🙂

  7. chiar daca acum ceva timp te-ai luat de mine ca pun prea mult „….” sa sti ca m-am corectat .
    acuma vezi si tu ca pun doar unde este cazul!

  8. adryana, uitasem de faza aia. Sa ne intelegem, nu ma deranjeaza simplul fapt ca cineva scrie cu „….”. Ma deranjeaza cand cineva critica pe altcineva, dar nu o face corect (macar din punct de vedere gramatical).
    In fine… Propun sa uitam faza aia. O seara buna! :).

  9. io am uitat-o deja .la fel!;)

Lasă un răspuns

