A venit!

     A trecut de 00:00, e prima zi de toamnă, e prima zi din anotimpul meu preferat, anotimpul în care mă simt cel mai bine.

     De ce îmi place mie toamna?

     Îmi place că e răcoare, îmi place că frunzele copacilor cad şi se găsesc peste tot pe străzi, imi place să-mi fluture părul în vânt, îmi place să aud cum trece vântul printre crengile copacilor, îmi place că toamna dorm mai bine, îmi place peisajul de toamnă, îmi place că toamna poţi visa mai mult şi mai sunt o mulţime de alte lucruri pentru care iubesc toamna.

     Vă las cu melodia mea preferată de la Lake of Tears (Forever Autumn), însoţită de un montaj de toamnă foarte fain 😀

So, the season of the fall begins
Down the crossroads in a sleepy little inn
By the fire when the sun goes down

But the night becomes you
And the secrets of the rain

Forever autumn

And the season of the fall begins
Out the nightlands when the thunderstorm sets in
The secrets clear in the cloudy night

But the night becomes you
And the secrets of the rain, they will stay the same
And the time will come soon
With the secrets of the rain, and the storm again

Coming closer every day, forever autumn

And the season of the fall begins
Past the passingbell, past willow磗 weeping
A ripple forms on the brinks of time

But the night becomes you
And the secrets of the rain, they will stay the same
And the time will come soon
With the secrets of the rain, and the storm again

Coming closer every day, forever autumn

2 responses to “A venit!

  1. Toamna în gradina îsi acorda vioara.
    Plâng strunele jalnic, lung si prelung
    Si-n goala odaie acorduri ajung…
    Si plâng în odaie, si eu din vioara…
    Plâng strunele toate lung si prelung. (bacovia)

    cand o sa mai ajung acasa asa prin octombrie, o sa fac cateva fotografii sa vezi ce inseamana toamna tarzie, superba in covasnica. este cel mai frumos loc in care poti gusta si mirosi efectiv magia toamnei.

  2. Geniu, Bacovia asta. Astept fotografiile 😀

Lasă un răspuns

