Dacă vrei…

     Nu prea mă uimesc pe mine reclamele, fie ele şi amuzante, fie şi melodioase şi-aşa mai departe. Însă de fiecare dată când aud reclama la Cec Bank îmi mut privirea spre TV şi rămâne acolo până se termină reclama 😀 . Pe lângă melodie, care e preferata mea de la Celelalte Cuvinte, şi imaginile sunt frumoase.

Dacă vrei privirea să-mi las în podea

Calcă peste ea, calcă peste ea.

Dacă vrei de tine să simt că-s robit,

Lasă-mă uimit, lasă-mă uimit.

Dacă vrei cu tine lumina s-o împart,

Lasă-mă să ard, lasă-mă să ard.

Dacă tot ce-i dus vrei din urma s-ajung,

Lasă-mă să curg, lasă-mă să curg.

Dacă vrei să ştii ce-am în suflet şi-n gând,

Lasă-mă să cânt, lasă-mă să cânt,

Lasă-mă să cânt, lasă-mă să cânt,

Lasă-mă să cânt, lasă-mă să cânt…

2 responses to “Dacă vrei…

  1. awww….that’s so cute…

  2. intr-adevar reclama se ridica cat de cat la nivelul melodiei

Lasă un răspuns

