Metrorex le gândeşte

     Bă, frate, astă primăvară şi astă iarnă (când eram şi eu „liceeanu’ roacănrol”), ăştia de la Metrorex băgau metrouri la 4-5 minute. Veneam în staţie, aşteptam MAXIM 6 sau 7 minute în cel mai rău caz şi venea metroul. Cât de cât liber, aveam şi eu aer. Până aici toate bune şi frumoase.

     Şi-acum să trecem la subiect. Fiind vară (văd că nu a trecut încă), teoretic metrourile ar trebui să vină mai repede, astfel încât să se evite aglomeraţia, că e vară, e cald, e lumea traspirată şi senzaţia nu e tocmai plăcută. Faza e că Metrorex bagă metrouri la 8-9 minute VARA. „Păi trăi-v-ar familia” (c-aşa se vorbea la mine în cartier, când stăteam în Ferentari), dacă iarna băgaţi metrou din 5 în 5 minute, vara cum puteţi să băgaţi din 9 în 9 minute?

     De exemplu, azi, veneam de la Unirii spre Militari. Am urcat în metrou, am zis că sunt în cuptor. Lume multă, probabil cei mai mulţi de la serviciu. Ca să fie treaba treabă am nimerit lângă un butos cu lanţ, care-şi ţinea mâna în şold deşi era foarte aglomerat (m-am chinuit să nu intru în cotul lui că n-aveam de ce să mă mai ţin şi echilibrul cedează la un moment dat). Am coborât să schimb la Eroilor. Aici am aşteptat iar vreo 7-8 minute până a venit celălalt metrou. Normal că s-a umplut şi ăsta, n-am mai mers demult într-o aşa aglomeraţie. Şi nici nu vreau să-mi amintesc cum am mers până la Gorjului şi ce am mirosit.

     Bravo Metrorex! Gândiţi bine şi la ce intervale să băgaţi metrourile vara şi la ce preţ să puneţi la cartele.

Lasă un răspuns

