M-am plictisit de câte ori a venit „sfârşitul lumii”

     De câteva zile bune toată lumea vorbeşte despre sfârşitul lumii, fie în glumă, fie în serios. Unii speriaţi, alţii liniştiţi. Bineînţeles că cea mai mare parte din indivizi nu ştie nici măcar despre ce este vorba şi de ce se spune că „vine sfârşitul lumii”.

     Staţi liniştiţi, fraţilor, nu moare nimeni, nu vine niciun sfârşit şi nu o să murim din cauza unei găuri negre, albastre, roşii şi-aşa mai departe. De ce nu mă interesează subiectul ăsta şi de ce nu mă panichez?

     1. Şi in anul 2000 trebuia să murim şi de nu ştiu câte ori s-a vorbit de apocalipsă. A murit cineva? NU!

     2. Dacă e să murim, murim toţi. Deci care e problema? Pentru cine îţi pare rău că plânge când tu n-o să mai fii?

     3. Probabil ăştia de cred în apocalipsă, cred şi în Dumnezeu. Iar aceeaşi fază – Ne ducem toţi „într-un loc mai bun”. Deci? De ce ţi-e frică de moarte?

     Şi-ar mai fi, dar scriu despre un subiect care nu mă interesează. Calmaţi-vă şi lăsaţi-mă cu apocalipsa, na de ascultaţi asta decât să citiţi în Libertatea că muriţi mâine 🙂

Lasă un răspuns

