Insulele Feroe – România 0-1

     N-am văzut tot meciul că am fost prost dispus şi n-aveam chef de nervi. Aşadar am văzut ultimele 10 minute din prima repriză, vreo 5 minute din mijlocul reprizei a doua şi ultimele 10 minute din meci.

     Ce-am înţeles eu din ce-am văzut:

     – Feroe e o echipă slabă, ai cărei jucători resping mingile cu capul când mingea vine pe jos şi cu piciorul când mingea e sus;

     – Feroe are câteva zeci de suporteri;

     – Feroe n-are tribune peste tot;

     – România s-a chinuit să dea un gol şi golul a fost pe greşala portarului;

     – România se bazează pe 2 jucători. Dacă lipsesc ăia, România nu ştie să joace fotbal;

     – Contra a rămas acelaşi jucător nervos şi figurant;

     – România era să fie egalată de o echipă care cred că nu e interesată de calificare;

Astea le-am înţeles în vreo 15 minute şi cred că le înţelegeam şi dacă nu mă uitam deloc.

     Şi mai sunt, dar n-are rost. S-au chinuit să bată o echipă pe care ar fi bătut-o şi ultima clasată din Liga I dacă s-ar fi chinuit. Şi vrem la mondiale? HA HA HA!

2 responses to “Insulele Feroe – România 0-1

  1. Pai stai mey ca nui chiar asa. Ca daca sutau romani mai tare, fugea mingean apa si cine mergea sa o scoata de acolo? De aia nau dat de cat nu mai un singur gol.

  2. mey, dadatroll, la asta nu mam gandit 😀

Lasă un răspuns

