(Iar) am revenit…

     După o săptămână „naşpa”, „nasoală”, „varză”, „de rahat” <şi lista de cuvinte „cocalareşti”, ce descriu săptămâna care a trecut (şi n-am mai pus nimic pe spaţiul ăsta nenorocit, numit blog), poate continua>, am revenit (sper să nu mă înşel la fel ca data trecută). Doamne, cât pot face propoziţiile de lungi când nu-s calm.

     De ce am lipsit atât de pe messenger, blog şi altele?

     * Probleme cu net şi PC;

     * Probleme de sănătate, doctori etc. (poate într-un post viitor spun şi de asta);

     * Şi în general, probleme cu orice.

     Şi mă gândeam aşa… Murphy zice să zâmbeşti, poate mâine o să fie mai rău. Câteodată îmi vine să râd.

2 responses to “(Iar) am revenit…

  1. Spre ghinionul nostru,legile lui Murphy se adeveresc mai mereu.

  2. Da. Si cam toate-s pesimiste, desi, el era un optimist.

Lasă un răspuns

