metal & manele – combinaţia perfectă?

     „Ce să ieste oare?” – Un om care a reuşit combinaţia perfectă? Un cocalar cultivat? Probabil, dacă ar putea să-mi răspundă, mi-ar spune: „Ce, eu ascult orice, nu ca alţii doar manele”.

     Păi trăi-ţi-ar Vijelia şi Viorica din Clejani, cum îl mai asculţi pe ‘nea Vijelică lu’ care-i plânge inima,  după ce ai ascultat un solo de chitară de la nenea Balauru’? Nu se leagă.

     Sau eşti vreun Gic de pe youtube care face filmuleţe dând din cap ca descreieratu pe ritmuri de metal, ca să râzi de roacării nespalaţi, care nu ştie iei ce ie aia muzică?

     A, mi-am adus aminte de-un banc. E vechi, da’ bun 😀 – Cică a venit un metalist acasă, pe la 3 dimineaţa, beat mort, îi era rău. Mă-sa: Puiule, ţi-e cam rău, ce să-ţi dau? Fiul: Pune repede o manea, să borăsc!!!

Lasă un răspuns

