Camp Rock (2008)

Regia:
Matthew Diamond

În rolurile principale:
Joe Jonas, Demi Lovato

Gen:
Comedie, Familie, Muzical, Romantic

Când am văzut cum se numeşte filmul (Camp Rock), am crezut că o să privesc fericit la o comedie romantică, pe ritmuri de rock’n’roll. Ar fi fost un film ideal pentru relaxare şi bună dispoziţie. Chiar nu înţeleg de ce filmul se numeşte Camp ROCK, probabil pentru reclamă şi alte chestii la care eu mă pricep foarte puţin, chiar deloc.

„Camp Rock” focalizeaza pe povestea unei adolescente foarte talentata, Mitchie Torres, dornica sa devina cantareata pop.

Nasol, nu?

Comedie? Nu prea. Muzical? Da, dar mult pop. Filmul ar fi fost perfect daca se numea Camp Pop. Romantic? Hă!? La un moment dat, îmi venea să ţip: „Da’ pup-o, bă, retardatule, că io am plătit bilet!”, dar mi-am dat seama că-s acasă şi m-aud vecinii. Familie? Da. Cred că ăsta ar fi genul care i s-ar potrivi cel mai bine filmului.

Au fost câteva faze care mi-au plăcut, de pildă când a cântat el melodia la chitară (când aud chitara acustică, intru în transă), când erau ei în canoe (era locul foarte frumos, nu că îmi plăceau replicile lor, ei puteau să lipsească din peisaj) şi poate au mai fost.

Aceleaşi nemulţumiri pe care le am la cam toate filmele cu americani – Deşi au case mari şi 3 şifoniere pline cu îmbrăcăminte, ei nu se ajung foarte bine cu banii.

În ciuda tuturor aspectelor negative, filmul parcă a avut ceva, care m-a binedispus. Încă nu ştiu ce. Poate că m-a enervat pe mine numele sau încadrarea la genurile care nu se potrivesc filmului.

69 responses to “Camp Rock (2008)

  1. Pingback: The Rocker (2008) « snapto’s blog

  2. Melodiile filmului sunt super . Dar cand o sa inceapa filmul?

  3. Unde sa inceapa?

  4. ami place la nebunie, nu al mai difuzeaza? si nu sunt de parere cu nota data mai sus 8 eu cred ca merita 10, joe jonas a adus nota asta filmului si tot el a facut sa al difuseze multa lume deoarece demi lovato nu era asa de cunoscuta cum era-este-va fii joe jonas(jonas brothers)al iubec pe el si tot ceea ce el face

  5. cand se difuzeaza????

  6. pe ce program????

  7. e cel mai tare film!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. :X:X:X:X:X:x

    super:x

    imi place mult de tot:X

    primul film care chiar mi-a placut:x

    :X:X

  9. e prea tare datimi si mie un site sau de unde pot lua filmul dar in romana asa cum e pe jetix add h4i_sa_n3 sau ludacris_devil

  10. sau postati aici pe ite pe forumu asta 😀

  11. deci filmul e foarte fain!!..dar as fi vrut sa vad si o poveste intre personajele principale…adica erau foarte multe scene in care se putea intampla cate ceva…in fine…dar totusi,e doar partea aceasta??..nu apare si camp rock 2??..o continuare a acestuia care a fost deja…8->….

  12. Ba da, in 2009, pe 7 iunie.

  13. il ador pe joe jonas si nu se compaar cu kevin sau nick. ma gandesc k dak in spatele scenei demi si joe au fost impreuna dc sa nu fie si in film. ar fi foarte tare.

  14. este cel mai tare film sia re super melodi

  15. si imi pace moooolt de shane

  16. misto :)) de tot mor dupa el ca a fost pe jetix

  17. salutare,numele meu este vlad mandea. Dc vre unul dintre voi vreti sa aflati mai multe destre Camp Rock puteti sa ma vizitati pe adresa mea de mesenger , adik id-ul meu , care acesta se numeste : vladmandea. Sunt foarte documentat despre Camp Rock. Si sper ca va pot raspunde la toate intebarile… poate va va suna ciudat ca un pusti de 8 ANI poate sa fie asa de documentat. Si pentru a fi siguri ca sunt prieten foarte bun pe mess va voi da fiecaruia dintre voi care ma aud cea ce eu as vrea. Sunt foarte pasionat de Camp Rock . Cn tine cu mn ca acest serial Camp Rock este cel mai tare film de un mileniu in coace ,va trebui sa le scrie , nu?

  18. E cel mai t are film.Shane si Michi sunt extraordinari.Imi place mult de ei

  19. E cel mai super film si-i felicit pe cei care s-au gandit sa-l faca

  20. Este super tare filmul Camp Rock dar cred ca trebuiea sa dureze mai mult timp.Shane cred ca trebuia sa o aleaga pe Michi ca castigatoarea!ea canta minunat fata de Tess! Sa recunoastem!

  21. Andreea, aici este o „cronica” a filmului de lung metraj Camp Rock. Voi vorbiti despre nu stiu care serial de pe Jetix sau asa ceva. Nici macar nu stiu despre ce e vorba.
    Asta e valabil si pentru ceilalti.

  22. Cineva a zis că camp rock2 o să fie difuzat
    În 2009 7 iunie o să fie şi camp rock3 ?sunt f curioasă cum o să fie nr 2 poate sămi spună cineva?

  23. E un film tare dar as fi vrut ca Joe
    Jonas sa o sarute pe Demi Lovato. Foarte tare filmu’.

  24. @Maria: Nu suntem ghicitori 🙂 om trai si-om vedea

  25. yo…..faza e ca filmu se numeste camp rock…….dc……..poi mah rock …..nu se refera doar la stiul muzical si la cv gen mai multe stiluri pnm……..nuj sa explic……..si in film demi dovato cu joe jonas fac pop rock ca si in viata reala c nu e rock n roll ………rock n roll hmmm e old school…….disper dpa filmu asta :X

  26. ii ador…de ce nu puteti face ceva sa ii aduceti intr-un concert in romania p cei de la camp rock…sunt un adevarat fenomen…ii iubesc

  27. 7 iunie????…pana atunci…uit ce s-a intamplat in acesta de acum!!….:))…..totusi cam mult pana atunci….da nah fie….atunci nu voi mai fi asa curioasa sa il vad…whatever….

  28. prima data cand am vazut filmul……..mam inebunit de el si acuma ma uit numai la el da mie imi place de michis si shain grei

  29. frateee.c avetzi ku ei??unii???e cel mai tare film din istorie…..il ube moolt p joe:X:X:X..nijhte faze din film ku el jh demi…mau fakut ajh sa nush….au fost sooper…un cantaretz sa fie prieten ku o fata oarecare…jhtitzi..ea este ceva in genu meu..ajh k mam putut pune in pielea ei..exact k mn…..jh numele..numele zic k se potriveste…ei kanata rock…rock e toata ziua….jonas brothers au aj nr1 pt mn….khiar dak inainte erau linkin park..sunt sooper..jh dragutzi..dc nu avem jh noi ajh baietzi in romanaia??ar fi sooopel dak ar fi jh ei k joe in film:X:X:Xa fost o poveste sooper..ajh ami putea spune frateee…o gramadak sunt idolii mei….dar ma opresc aici:X:X:X

  30. e super

  31. vanessa hudgens

    I like this film.It s cool!!!

  32. I m demi lovato ,and i love you,fans!!BYE-BYE!!!!

  33. hy,my fans i m ashlee disdale and i like this film.

  34. e cl mai tare film si chiar nu stiu de ce au dat mai sus nota 8 eu chiar le-as da 10 cu +
    ii ador de Joe Jonas si pe Demi Lovato
    in fine e cel mai tare cel mai frumos film din lume

  35. probabil ca pe unii i-am fermecat.. dar puteau sa aleaga alt nume, sincer.. prima impresie a fost de o tabara cu „roackeri” din aia fain si talentati.. nu oameni care canta „i’m too cool” pe ritm de pop, it was funny. but only funny:)

  36. Ador filmul..Deabia astept sa apare si camp rock 2…Mi-a placut mult pentru ca este despre o poveste din viata adolescentilor…Mi-a placut mult si faptul ca a jucat Joe Jonas si fratii lui…Pentru ca altfel nu putea ajunge atat de cunoscut..Desigur..As fi vrut sa o aleaga la sfarsit pe Mitchie,dar deabia mai tarziu am inteles ce a vrut sa spuna Brown cu sfarsitul concursului..In fine.Asta e alta poveste..
    Ceea ce mi se pare ciudat si stupid…E ca printre comentariile de aici,sunt prezente si cateva „staruri” Disney..care nici nu prea stiu engleza bine si nici cum ii cheama.In fine …si mie mi s-a parut la o varsta mai frageda sa joc rolul altor celebritati dar mi se pare stupid sa te dai drept demi lovato sau vanessa hudgens si sa commentezi despre film,cand esti constient ca pagina aceasta este una romaneasca,iar ele nici din intamplare nu ar putea ajunge sa dea comentarii pe aceasta pagina..Dar..intru in alt subiect..Tot ce aveam de spus e ca Camp Rock este un film reusit…Nu cel mai bun ..dar destul de interesant…Sa aveti o zi buna!.Sarbatori fericite!!

  37. apara*..ma scuzati.

  38. crissy_ela95

    mama da pana in 2009 pe 7 iunie mor de curiozitate!!!!!!numai pot
    totusi in primul film as fi vrut ca joe so sarute pe demi aiurea poate ca se va intampla asta in camp rock 2
    orikum cei doi sar potrivi impreuna sa sunt prea mandri ca sa observe asta

  39. e cel mai cool film si eu ii dau 10 cu * de 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 de ori

  40. e sooper Camp Roc cui nu-i place e un fraier-a

  41. cum o cheama pe mitchie pe adevaratelea?nush

  42. oricum plashe mult filmul dar doar atat? nu sau mai sarutat mai da oare camp rock 2?:-/

  43. soooper filmul… dupa mine as mai viziona filmul de 1001 de ori chiar daca lam vazut deja de 5 ori…soper personaje…joe;nik;kevin jonas si demi lovato formeaza o trupa minunata iar joe jonas si demi lovato un cuplu deosebit….nota 10*

  44. am vazut pe net intrtr-un videoclip care se difuza in episodul 6,ca cei doi actori principali vor ramane impreuna….nu e soooper?

  45. cred ca camp rock este cel mai tare .de la inceput eram sigura co sa fie tare .mithie si shane sunt atat de minunati.eu le dau nota infinit (adica)1oooooooooooooooooooooooooooooooo+++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!!!!!!!!!!

  46. Imi place foarte mult serialul Camp Rock si imi place foarte mult de Shane si Mitchie.

  47. il iubesc pe shene si este cel mai frumos baiat

  48. @Laura: Nu m-ai vazut pe mine!

  49. Va iubesc mult si imi place mult filmul Camp rock si cel mai mult imi place de Demi si Joe si va potriviti de minune……va pwp pe toti…..

  50. incepe partea a doua!ura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  51. e cel mai cool film pe care l-am vazut iar joe arata beton

  52. se difuzeaza pe canalul jetix mie imi place mult de demi de joe …………..si ketlin si tes arata bine JOE JONAS(SHANE) E CEL MAI DRAGUT BAIAT

  53. JOE JONAS(SHANE) E CEL MAI DRAGUT BAIAT(love)

  54. JOE JONAS(SHANE) E CEL MAI DRAGUT BAIAT:(

  55. JOE JONAS(SHANE) E CEL MAI DRAGUT BAIAT:)(L)

  56. Dragi copii de pe hi5, intelegeti odata ca aici e facuta o cronica subiectiva a filmului de lung metraj Camp Rock si nu a nu stiu carui serial la care va uitati voi, bine?

  57. Mie imi place Camp Rock si mai ales k e vorba de muzica.Muzica este un mod de relaxare pentru mine dar nu stiu daca si pentru alti.Felicitari tuturor celor care joaca in „Camp Rock”(si celor din Hannah Montana)……….scz……..

  58. Ce ma amuză 😀

  59. @iCs: Uite cum se face rost de injuraturi de la copiii de 15 ani:
    Baaai, Joe e un ratat, virgin, onanist! :))

  60. Pingback: The Rocker (2008) | snapto's blog

  61. mie imi place ffff mult demi de aceea am infiintat un fanclub demi!cine vrea sa intre in fan club sa dea add la: fanclubdemiromania!
    Va Astept!

  62. suer fain filmul si deabea astet sa se il dati din nou,eu l-am vazut de 4 ori bine cu cu tot cu reloare..sunteti cei mai tari..succes in continuare si sa mai faceti filme ca sunt frumoase

  63. apare si partea 2 si partea 3 si ….restu ??????????…vreau si eu sa il vad…va rog luati id meu si sa ma anuntati si pe mn id este acesta albacazapada_albacazapada65….va rog mult…si FILMUL CAMP ROCK CEL MAI TARE:*:*:*:*:*la totii.:*:*:*CAMP ROCK…

  64. nota mea este 20..10 frumos film TINETI-O TOT ASA .FANI CAMP ROCK SE STIU.;):*:*

  65. =))=))=))=)) mai deci filmul nu se cheama „Camp Rock” pentru reclama.. se numeste asa deoarece actiunea se desfasoara intr-o tabara rock.. stii.. camp inseamna tabara..:))) uoof`..

  66. si app.. filmul nu mi se pare de nota 8.. dar ma rog.. asta este parerea ta si o respect indiferent de propria mea opinie..:)

  67. @denise: TIe ti se pare ca in tabara aia se canta rock?

  68. cel mai tare film, cele mai tari melodii,cel mai dragutz baiat(JOE JONAS)cele mai dragutze actrite(demi lovato,tess aia ,etc)SOOPER

  69. Вообще, на мой взгляд, самое лучшее в личном блоге, так это самопознание.

Lasă un răspuns

