Saw V, exmatriculări şi tractoare

În total trei. Trei de pe Metalhead aş putea spune.

1. Mă gândeam să nu mă mai uit la Saw V. Am văzut Saw IV şi mi-a părut rău de timpul pierdut, însă, asta mă face să încerc şi Saw V, măcar de curiozitate.

2. Văzând asta, mi-am adus aminte de liceu, când, într-o zi, directoarea a intrat în clasă cu ochii fixaţi spre mine, a rămas puţin şocată şi apoi a reacţionat ironic:

– Tu eşti de la noi din liceu?

– Da, spun eu, zâmbitor.

– Nu se poate! spuse directoarea, uitându-se fix la nenea Eddie de pe tricoul meu. Începe un monolog, pe un ton extrem de ridicat, pe care îl intuisem dinainte – Aşa vii tu îmbrăcat la şcoală? Diriginta ştie cum vii tu îmbrăcat la şcoală? Crezi că mă interesează că eşti rocker? Aici e şcoală! Şi astea ce sunt?! (îmi smulge căştile de la gât) Astea se confiscă! Imediat îşi face apariţia şi diriginta:

– Ce s-a întâmplat doamna directoare?

– D-voastră vedeţi cum vin elevii la şcoală? Vă rog să îi daţi afară! Să îi exmatriculăm, poate aşa se învaţă minte. Şi a plecat nervoasă, cu playerul meu, bineînţeles plin cu muzică de petrecere gen Maiden, Judas, Dimmu şi ce mai aveam eu prin el. Probabil s-a speriat când a vâzut ce era pe-acolo, aşa că n-a mai călcat prin clasa noastră.

Şi mi-aduc aminte ce supărat eram. Adică să facă atâta gură şi să pomenească de exmatriculare, doar pentru un tricou Maiden cu Eddie pe el? La urma urmei, Eddie e chiar simpatic :))

3. Un cântec despre tractoare. Sau cântecul fermierului supărat, spuneţi-i cum vreţi! 😀

One response to “Saw V, exmatriculări şi tractoare

  1. Pingback: Iron Maiden - istoria s-a repetat | snapto.eu

Lasă un răspuns

