Revin luni! Aniversări…

     Revin luni. Munte.

     *Trântesc o melodie care ma obsedează de câteva zile:

https://danielgheorghe.files.wordpress.com/2008/10/06-nu-mai-conteaza.pdf

     *Mulţumesc babei de la etajul 7, care lasă uşa deschisă la lift până-şi citeşte întreţinerea şi proştii coboară pe scări!

     *Mulţumesc Doamnei secretare, care mi-a dat adeverinţă, deşi n-aveam la mine ce-mi trebuia!

     *Mulţumesc fetei de pe stradă, care mi-a spus că sunt simpatic!

     *Mulţumesc boului de la semafor cu care m-am ciocnit. Defapt ăstuia nu-i mulţumesc.

     *Mulţumesc boului cu Dacia 1310 de-i sună alarma mereu (pentru ce dracu să ai alarmă pe o baragladină?), dar azi a fost bună, că dacă nu suna, nu mai ajungeam la facultate.

     *A şi mulţumesc vouă, care mă citiţi şi mulţumesc pentru comentariile pozitive, hai şi negative, că tot comentarii sunt 😀

     Am zis astea, pentru că mâine, blogul meu aniversează singur (din păcate) vârsta de 1 an. :)) Şi în loc să stau cu el, mă duc la alte aniversări.

      V-am lăsat până luni. I’ll be back >:)

2 responses to “Revin luni! Aniversări…

  1. hai mai ca si eu iti multumesc ca existi… cu blogul tau de un anisor cu tot… sa te citesc si cand va face 50 😉

  2. Merci frumos 😛

Lasă un răspuns

