„Garcea” îi supraveghează pe copiii emo

     Sunt obosit, mă doare capul, sunt ameţit, nu mă simt bine deloc, dar la citirea acestui articol, am râs cu lacrimi.

     Cum? Copiii emo vor fi supravegheaţi de poliţie?

Pentru a-i depista pe cei care fac parte din respectivul curent, politistii s-au informat din presa, si au facut un portret-robot al copilului emo: copii sau adolescentii imbracati in negru, cu fete strident machiate cu negru la ochi si cu unghiile date cu lac negru, cei cu frizuri cu bretoane lungi, care le acopera ochii si fata.

     Deci s-a uitat Garcea în CANCAN şi a văzut el acolo cum arată un emo (bineînţeles că nici poliţia nici ziarele respective nu ştiu exact ce-i aia „emo”. Şi ce-a zis garcea… „Hai să-i supraveghem pe-ăştia, că am auzit că mor pe capete”

Oamenii legii incearca sa culeaga astfel date despre curentul emo si sa afle informatii despre tinerii care fac parte din acest curent, inclusiv daca au ganduri sinucigase.

     Asta mi s-a părut foarte tare. Imi imaginez doi Garcea (c-aşa îmi place mie să le zic) care văd un emo kid de-ăsta:

     – Hai la ăsta, mă, Vasile, io zic că e emo d-ăla! Hai să vorbim cu el să vedem ce-are cu viaţa lui!

     – Bă, Georgele, eu zic că nu e emo, mă. Tu nu vezi că nu-i intră şuviţa aia în ochi?!

     – Bă, Vasile, când bate vântu mai tare, să te uiţi atent să vezi că şuviţa dreaptă îi intră puţin în ochi, şi are şi tricou negru!

     – Bine, mă, hai!

Vasile:

     – Auzi, băiatu, tu eşti din altă reţea? Hă Hă, era o glumă. Ia zi, băieţel, eşti emo?

     Da, penibil. Doar în Românica ar putea fi posibil aşa ceva.

     Emo ca emo, ăştia nu fac rău nimănui, eventual îşi fac singuri, dar să se ocupe de cocalarii care strigă stradă după lume şi să ia dă lume că aşa e ei jmenari şi n-are nimenea valoarea lor.

     Hai că v-am lăsat, trăi-v-ar vouă, şi-aveţi grijă, boşilor, cât lăsaţi bretonu’ să crească, că hacuma vă ia miliţia la-ntrebări!

One response to “„Garcea” îi supraveghează pe copiii emo

  1. Pingback: Bancuri cu poliţişti proşti « snapto’s blog

Lasă un răspuns

