La poésie en français

     Je m’appelle Vasile Mure
     Je veni de la padure
     Je gasi nevasta-n pat
     Se randez vous cu-n alt barbat
     Quand je preparai ciomagu’
     Mon amie sarise gardu’
     Il tombeau dans la urzici
     Sur son cur numai basici!

6 responses to “La poésie en français

  1. Poezia e luata dintr-un mass de pe messenger?:))))) ca circula de vreo 2 saptamani….ca mass pe messenger….

  2. Nu. Am gasit-o prin PC, uitata printr-un .doc. Probabil am gasit-o pe vreun site. Ma rog, e comica 🙂

  3. 2 saptamani?eu o stiu de prin iunie parca:)) sau mai.nu conteaza e potrivita pentru cei ce dau la franca :))

  4. Daca scriu astia de-astea la bac (la franceza) si Harap Alb in varianta mea (la romana), s-a dus dracului bacul, ma dau astia in judecata 😀

  5. Cand am dat eu bacu, unii au scris varianta maghiaro+romana la Harap Alb :)))))

  6. foarte tare poezia…sunt mai multe variante …asta e una dintre cele mai reusite…..e veche are destul de multi ani la bord …in fine…foarte tare 😉

Lasă un răspuns

