Curtea şcolii

     Bă, da’ ştiu că m-a apucat un dor al dracu’ de liceu, de foştii colegi, de clasele din liceu, de profesori, de chiuluri organizate şi neorganizate, de magazinul din liceu de la care nu cumpăram nimic (totuşi, mi-e dor de el), de CURTEA ŞCOLII.

     Drept urmare:

https://danielgheorghe.files.wordpress.com/2008/10/bere-gratis-curtea-scolii.pdf

     Trăiam în filme, vedete rock ne visam
     În curtea şcolii
     Eram puşi pe şotii, pe fete de cozi le trăgeam
     În curtea şcolii.

     Chiuleam de la ore, la fotbal campion eram
     În curtea şcolii
     Mâncam prăjituri, făceam schimb de sandwichuri
     În curtea şcolii.

     Stau şi te astept în curtea şcolii
     Cât îmi doresc să te revăd
     Stau şi mă-ntreb, ne-am dat uitării
     Cât îmi doresc să te revăd.

2 responses to “Curtea şcolii

  1. trimite-tim toate melodiile care le aveti (speranta)

  2. @lidia: Fii mai clara, te rog!

Lasă un răspuns

