Despre Megastar 3

Mâine, 25 octombrie, cică începe Megastar 3. Eu am urmărit şi Megastar 1 şi Megastar 2 şi am fost mulţumit cât de cât de format, de juriu, etc. Cădea şi bine – La sfârşit de săptămână, când aveai nevoie de o seară în care să te amuzi, să auzi criticile juriului (mai ales cele venite de la Despot şi Ianţu).

De ce cred că nu o să mă uit la Megastar 3?

Când am auzit că Megastar 3 o să fie cu trupe, am zis „Da, bă, o să fie un sezon foaaarte tare, o să văd şi eu cum cântă un concurent cu trupă!”. Am zis că o să vină fiecare cu trupa (unii pop, alţii rock, alţii hip-hop şi-aşa mai departe).

M-am înselat amarnic. Din câte văd, or să fie 8 grupuri vocale. Păi cum grupuri vocale, nu ziceaţi că e cu trupe? Aşadar or să fie 8 grupuleţe gen Spice Girls sau Boyzone, probabil. Exact cum îi aduceau în Megastar 1 şi 2 pe concurenţii eliminaţi şi îi puneau să cânte, fie câte 2, fie câte 3.

Dacă e aşa cum am înţeles eu, mâine o să fie prima şi ultima dată când mă uit la Megastar 3. De ce? Pentru că mă uit la Megastar pentru a vedea un solist ce interpretează o melodie sau o trupă (formaţie) făcând show pe şcenă. Spice Girls, Boyzone şi 3 Sud Est nu-mi plac!

Rock frateeeee!

Un lucru pe care nu-l înţeleg. Pur şi simplu nu mă duce mintea să înţeleg de ce arată lumea semnul rock on atunci când e fericită, beată, etc.

Au schimbat şi siteul azi http://megastar.primatv.ro/ .

4 responses to “Despre Megastar 3

  1. Pingback: Despre Megastar 3 (2) « snapto’s blog

  2. Pingback: Doamna Crina, vă iubim! « snapto’s blog

  3. uite din punctul asta de vedere ai mare dreptate si multa lume nu s-a gandit asa grupul vocal nu e tot una cu o trupa

  4. Pingback: Doamna Crina, vă iubim!

Lasă un răspuns

