De ce nu mai suport babele

Asta nu credeam că o să o zic vreodată, dar o zic: NU MAI SUPORT BABELE!

Dacă mi-ar fi spus cineva cât de nesimţite sunt babele, cât de senile sunt şi cât critică fără rost, i-aş fi spus că sunt mai în vârstă şi că trebuie să le înţelegem. Că nu o zic cu răutate. E, uite că mi-am schimbat părerea.

Un exemplu ar fi nesimţirea babelor din tramvai. Nu mi s-a întâmplat mie să îmi reproşeze că nu-i dau locul sau alte reproşuri care pot fi făcute în tramvai, dar am auzit/văzut destule. Păi babo, care eşti tu babă, da’ poate eu sunt rupt de la muncă/facultate/şcoală şi am nevoie să stau jos. Poate sunt bolnav. M-am aşezat înaintea ta pe scaun, PA, nu mai ai loc! Babo!

Mai sunt alea de cerşesc pe la Gorjului, cum intrii pe strada Dezrobirii. De fiecare dată când trec se întâmplă cam aşa:

– Dooooomnuuuuuu’, daaaa-ţi-mi şi mie un bănuţ, să iau şi io o pâââine!!! (Şi ea are milioane acasă)

Eu, bineînţeles, trec mai departe, nepăsător, câteodată înjurând în gând, recunosc. În primul rând, ce pizda mă-sii are de ţipă în halul ăla după mine? Că nu cobor dintr-un Q7, nu-s nepotu’ lu’ Becali; sunt un student lefter! În al doilea rând, dacă treci pe lângă ea şi nu-i dai, te înjură/blesteamă. A păţit-o un domn, care, probabil, nici n-a auzit ce a bălăcărit jegoasa.

Şi în general toate babele, nu contează ce etnie, clasă socială, cultură, bogată, săracă, virgină, ruptă, toate spun: „Tinerii din ziua de azi nu mai au respect. Că noi suntem bătrâni şi bolnavi, ei sunt tineri şi în putere”. Păi, babo, tu ţi-ai trăit viaţa, ai ajuns la vârsta asta, te-ai futut pe biscuiţi sau ai ramas virgină pân’ la 80 de ani, te duci la biserică în fiecare zi să bârfeşti. Eu sunt tânăr, dar poate n-apuc să ajung la vârsta asta, poate sunt bolnav, poate am probleme, că-s vremurile grele, nu e ca pe vremea matale când toţi erau egali financiar şi puneau banii la saltea. BABO!

Babe, nu bătrâne, pentru că pe unele nici bătrâne nu merită să le numeşti.

Să zică merci că au ajuns la vârsta la care au ajuns, unele cu pensii mai mari decât salariile părinţilor noştri!

Lasă un răspuns

