Trepte spre cer (cântec de munte) TAB

Dragii mei chitarişti 😀 , am observat rugile insistente de pe youtube de genul „Daţi-mi şi mie acordurile!”, „Cine are acordurile la cântec?” etc. Şi am zis să fac o faptă bună. Cu ajutor din partea unui bun prieten, bineînţeles. (Na, bă, să nu zici că n-am menţionat 😀 ).

Zdrăngăneală plăcută, acasă sau pe creste 😀

C                   Am
Am plecat departe de oraş
F                   G
Fară gânduri sau cuvinte scrise
C                    Am
Să mă pierd în munţii uriaşi
F   G
Cu tot cu vise
C                   Am
Într-o zi am să-ţi aduc in dar
F                 G
Viaţa mea traită sus pe creste
C                  Am
Fară ceas şi fără calendar
F     G
Ca-ntr-o poveste
Refren:
F                   G
Va mai trece înc-un an
C                     Am
Cu raspunsuri şi mistere
F                   G
Vom mai ridica o treaptă
C                Am
Către cer, către cer
F                       G
Lasă-mi dreptul să visez
C                       Am
Lasă-mi dreptul să mai sper
F                  G(lasa sa sune…)
Doar cu tine voi urca
C            Am              F        G
Trepte spre ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, ooo
C               Am
Cad pe faţă fluturi de zăpadă
F                  G
Te mai văd şi astăzi aşteptând
C                  Am                              F           G
Ochii mei nu vor să te mai vadă suspinând
C                   Am
Într-o zi am să-ţi aduc în dar
F                   G
Viaţa mea trăită sus pe creste
C                  Am
Fară ceas şi fără calendar
F       G
Ca-ntr-o poveste
Refren
F                    G
Va mai trece înc-un an
C                     Am
Cu răspunsuri şi mistere
F                 G
Vom mai ridica o treaptă
C              Am
Către cer, către cer
F               G
Lasă-mi dreptul să visez
C                       Am
Lasă-mi dreptul să mai sper
F                  G(lasă să sune…)
Doar cu tine voi urca
C            Am           F         G
Trepte spre ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, ooo

Na na na na na na na na na na na na naa
Trepte spre cer…

Video aici, aici şi aici.

8 responses to “Trepte spre cer (cântec de munte) TAB

  1. Mii de multumiri omule… ca nu am gasit-o pe tabulaturi.ro

  2. Ma bucur ca ti-a fost de ajutor. Tocmai de-aia am pus-o, ca nu era pe nicaieri 😀 Spor la zdranganeala! 🙂

  3. Am impresia ca originala e putin mai sus.
    Mersi inca odata (vineri e ziua prietenei si e melodia ei preferata asa ca m-am gandit sa o invat)

  4. La multi ani! Sa-ti fie sanatoasa 😀 Ai timp pana vineri…

  5. multzam tare! e super melodia si mai ales ca maine dam ultima tura pe munte cu gashca mam gandit eu ca le vor place surpriza de a le canta melodia asta ca ii prea tare si tabulaturi nu gasesti nicaieri. oricum mersi mult 🙂

  6. @alex: cu mare placere.

  7. salut! va rog frumos, daca se poate, acordurile de la Nu-mi dai scapare, a celor de la Bandidos. Va multumesc

  8. Eu tot incerc sa aflu de mult timp numele chitaristului.
    Il stie cineva?

Lasă un răspuns

