RDS episodul 3

     Încă o poveste despre RDS.

     Sun la RDS:

     – Bună seara, numele meu este … cu ce vă pot ajuta?!

     – Bună seara! Am şi eu o problemă. Nu-mi merge internetul şi nici fixul. Imi dă „A network cable is unplugged” şi eu N-AM FĂCUT NIMIC LA CABLU!

     – Aţi verificat cablul în spate?

     – V-am zis că nu e nicio problemă la cablu, nu-mi merge nici fixul, deci nu e din casă de la mine!

     – Spuneţi-mi IPul!

     – (WTF!?) „Status” e inactiv, v-am zis îmi arată „A network cable is unplugged”!!!

     – Să încercăm din run! (Cum dracu să mai încerci când eu spun clar „CABLE IS UNPLUGGED”.) Cmd in run…

     – Da, da, ştiu!

     – Ce IP e scris?

     – Niciunul!

     – O să vină cineva să vadă care e problema, nu promit că azi! Un nr. de tel?

     Vreau să mă angajez şi eu la RDS. Ce trebuie să aduc? Diploma de bac? OK!

One response to “RDS episodul 3

  1. nu cred ca au idee ce e ala cablu UTP sau ce e ala MAC 🙂

Lasă un răspuns

