Un vis folkist

     Când dorm, de obicei visez aberaţii, nicidecum lucruri la care mă gândesc sau întâmplări de care să fiu fericit. Acum două zile, subconştientul meu a încălcat regula şi m-a aruncat într-un vis frumos, un „vis folkist” 😀 .

     De ce vis folkist? Am visat că eram undeva la munte, exact ca-n reclamele de la Ciuc. Şi nu ştiu cum s-a făcut, că Mircea Baniciu era acolo. Am luat autograf, am cântat cu el la chitară (ţin minte şi ce cântec :)) „Canarul”). Era atât de real, din păcate doar vis 😀 . Important e că m-am trezit fericit 😀

One response to “Un vis folkist

  1. I heart Baniciu 🙂

Lasă un răspuns

