Dan CapatoSenzaţionescu

     La început îmi plăcea Showul păcătos al lui Capatos. Încetul cu încetul, a început să-mi displacă, dar am continuat să vizionez emisiunea.

     Cam când se termină emisiunea lui Capatos, atunci mă ia şi pe mine somnul, că aşa mi-am obişnuit programul. De obicei îmi place să adorm uitându-mă la TV. Cum la ora aia nu e nimic la TV, făcând abstracţie de emisiunea lui Petre Niţeanu, la care nu mă mai uit, (pentru că mă informează Badea înainte ce e prin ziare), las deschis pe Antena 1 şi vizionez „Showul Păcătos”.

    De ce nu mai suport emisiunea „Un show păcătos”?

capatos-un-show-pacatos1

     * Invitaţii au început să se numească: Daniela Gyorfi, Ogică, Adevărata Shakira etc.

     * Cei doi asistenţi nu-şi au rostul, unul dintre ei e şi enervant. Sora Monicăi Columbeanu, care nu are limbă (ceva gen Elena Băsescu în varianta Mondenii) şi ăla care tot primeşte înjurături de la telespectatori şi se amuză pe treaba asta.

     * Showul se aseamănă din ce în ce mai mult cu cel al căruntului din garsoniera 0TV. (Asistentul este acelaşi din câte ştiu, invitaţii aceeaşi ca şi la 0TV, numai că Dan Diaconescu n-are Band. E, aici n-am ce zice, Bandul e foarte tare). De exemplu aseară, o tută şi-a făcut tatuaj în direct la Capatos.

     * „IUBITA LUI OGICĂ SE TATUEAZĂ ÎN DIRECT”. AHAHAHAHA, nu seamănă a 0TV? Ba da, Ba da. Pune şi eticheta cu „SENZAŢIONAL”, să ştim o treabă.

     Din câte ştiu eu, Capatos era om calumea.

     A, ce tricou şucar ai, să moară toate pirandele, doar pe roz aveau? 😦

2 responses to “Dan CapatoSenzaţionescu

  1. e smecherie emisiunea…si a lu’ brancu si a lu’ morar…chiar m-a impresionat antena 1 …

  2. Pingback: Două de la Capatos « snapto’s blog

Lasă un răspuns

