wtf?

     Bucureşti. Eu… Intrând în magazinul Muzica.

     Căldura dinăuntru mă izbeşte în figură şi-apoi în tot corpul. Urc scările cu grijă, cu foarte mare grijă, pentru că scrisul roşu aprins de pe ultima treaptă mă pocneşte peste ochi de fiecare dată: ATENŢIE LA TREAPTĂ! (ultima e mai mare).

     Bucuros că am reuşit să nu cad, îmi trag sufletul şi mă aşez la rând. Patru neni şi-o tanti sunt în faţa mea. Toţi avem păr lung. Toţi concentraţi, fiecare la ce are nevoie. Din senin, coardele chitarelor de pe raft încep să vibreze, vioarele încep să scârţâie, vânzătoarea şi toţi care aşteptă la rând îşi îndreaptă privirile mirate către primul client, pe care nu l-a observat nimeni înainte. El are şuviţe blonde şi păr scurt, dar ce contează asta?

     Morala: Pune-ţi telefonul pe silent dacă ai ringtone manea!

     Ce dracu caută ăştia în Muzica?

2 responses to “wtf?

  1. un cd cu manetallica 😛

  2. Tehnica-i sa ai manele si sa stie toata lumea. Unu’ cu ringtone manea n-o sa-l puna niciodata pe silent. Ba dimpotriva.

Lasă un răspuns

