Băncile „fac crize” (economice)

     În fiecare zi, la intrarea în facultate, o duduie şi un băiat frezat încearcă să mă convingă să-mi fac ING Card:

     – Bună dimineaţa, nu doriţi card ING? Avem cadouri de sărbători şi multe alte facilităţi!

     – Nu, mulţumesc. Chiar mă grăbesc!

     După câteva ore:

     – Bună ziua, card ING? Aveţi puţin timp?

     – Am deja!!!

     Încercările lor continuă şi pe telefoanele mobile. Şi nu numai ING face asta.

     Bă, da’ vă e şi foame, şi aveţi şi morcovul intrat jumate…

2 responses to “Băncile „fac crize” (economice)

  1. ING credeam ca e ceva de ei.Pentru primul an mi s-a spus cand mi-am facut cardul ca am de platit doar 14 lei am zis ok:P dupa ceva timp ma suna un tip tot de la ING sa mi zica nus care oferta si sa-mi comunice ca eu nu mi-am platit suma de 34 de lei.eu Wtf?:O in puii mei ca aveam 14 lei cum a crescut in 2 luni la 34?:)) e de plans sincer…..

  2. Cam toate bancile sunt asa, mai ales acum ca vine criza. Trec alegerile, vine criza.

Lasă un răspuns

