Rock’n’roll pozitiv

     Rock’n’roll pozitiv este ultimul album al formaţiei heavy-metal „Trooper„. Albumul poate fi ascultat pe siteul oficial www.trooper.ro

     Melodia pe care eu o aşteptam în mod deosebit este cea pe care Trooper a cântat-o şi în deschidere la Iron Maiden, şi anume „Old school, baby!”:

     Mergem înainte ca şi până-acum

     Pas cu pas pe un singur drum

     Fiecare zi, fiecare ceas

     În viaţa noastră rockul a rămas

     Şi am visat, şi am cântat

     Tot ce ne-am dorit pe lume:

     Let there be ROCK!

 

     Privesc, dar nu te vad, te-ascult, dar nu aud

     Doar un singur lucru ne rămâne de făcut:

     Vom cânta mereu, fiindcă asta ştim

     Old school, baby, ne-a plăcut să fim

     Am avut doar un gând

     Să lăsăm adânc o urmă pe pământ

     Vom cânta mereu, asta ne dorim

     Old school, baby, fiindcă-aşa simţim

     Vreau să ştii, vreau să ştii…

 

     Mă gândesc la primul show de rock’n’roll

     I-am văzut pe Iris cam prin ’92

     De la revoluţie am ştiut precis:

     Sabbath, Metallica şi Judas Priest

     Rockul, mereu, ne-a urcat spre cer

     Am ajuns pe scenă cu „Fecioara de Fier”

 

Audiţie plăcută!

One response to “Rock’n’roll pozitiv

  1. Pingback: Trooper - Old School Baby « In Arid Glamor

Lasă un răspuns

