Votaţi PD-L, votaţi cultura românească!

De la tramvaiul 41 până la Gorjului sunt trei staţii de RATB sau o staţie de metrou. Până o să vină gerul, merg pe jos, mă mai plimb, la urma urmei „mersul pe jos face piciorul frumos”. Urăsc zicalele astea, dar le mai folosesc câteodată, fi-mi-ar obiceiu-al dracu!

Azi, cam între staţia Răsăritului şi staţia Gorjului, am dat de o turmă de hai să le zic oameni, îmbrăcaţi în portocaliu. Ultimii din turmă, şi ei tot în portocaliu, tot cu inscripţia PD-L pe căciulă şi jachetă, băteau la tarabane şi se distrau de mama focului. Ceilalţi împărţeau fulare şi căciuli JEGOASE la fiecare om mai în vârstă.

Păi, bă, JEGOŞILOR, de ce nu m-aţi oprit şi pe mine să-mi daţi fulare JEGOASE şi să-mi cântaţi la tarabane? A, tinerii nu-s uşor de manipulat? Sau m-aţi văzut mai pletos şi-aţi zis că umblu cu necuratu’?

Sunt surprins cât de entuziasmată era o femeie care tocmai primise fular portocaliu, JEGOS şi căciulă şi-asta tot JEGOASĂ, că era să uit. Cum p%¤a mea să porţi o căciulă fosforescentă, nespălată, atinsă de nişte manelişti care cântă la tarabane şi fular să te asortezi? Răspuns: uite-aşa bine! Unii oameni sunt mişcaţi de generozitatea cu care sunt abordaţi de aceşti JEGOŞI şi chiar votează.

Cum p&#a mea să votezi cu unii care şi-au făcut campanie cu manele electorale, cu tarabane electorale şi cu fulare JEGOASE electorale?

Ăsta voia să fie un post scurt, dar având în vedere că turbez de nervi şi având în vedere că nu mai suport atâta prostie, atâţia JEGOŞI, atâţia cerşetori care se vor transforma în conducători, că românu-i prost şi-i votează.

Ia uitaţi-vă bine ce votaţi:

2 responses to “Votaţi PD-L, votaţi cultura românească!

  1. ce poate fi mai penal de atat?:)) NU VOTEZ!!!:p btw eram e strada era frig si ploaie si ne-au oferit o umbrela:)) care nu a tinut decat pana am traversat strada si nu exagerez deloc:))
    Asa sunt si promisiunile lor:dau de vant mai puternic se spulbera :))

  2. Pingback: PDL-ul, acest partid piroman, care ne arde ţara

Lasă un răspuns

