1 decembrie, ziua României (sau prima zi de iarnă)

Dacă ieri spuneam că e o duminică specială, azi spun că a fost sau, mă rog, încă mai este o LUNI specială. Ca şi ieri, specială din mai multe puncte de vedere: 1. E ziua României, 2. E prima zi de iarnă, 3. Nu m-am mai trezit de mult aşa de târziu :)).

S-o luăm în ordine, dar de la sfârşit la început, c-aşa sunt eu pe dos.

3). Dacă ieri m-am trezit în jur de 12:00, azi am bătut recordul – aproape de 14:00. Am adormit şi tarziu, bineînţeles. „Uat dă fac?!”, mă trezesc din ce în ce mai târziu, nu ştiu cum o să reuşesc să revin la program normal.

2). Da, bă, e IARNĂ. Cum unde-i zăpada? O să vină. Presimt eu că în iarna asta o să ningă mult. Având în vedere că m-am visat la mare, înotând, sunt pe dos şi cu anotimpurile, cel puţin în subconştient.

1). Şi-aici ce-ar trebui să fac? Să spun „La mulţi ani!”? Bine, La mulţi ani şi SĂNĂTATE, că asta-i baza.

PS: Doamne, octoteşte-i păăăă romââââââni! Stresantă melodie, am senzaţia că nu se mai termină campania electorală, chiar dacă s-a şi dat rezultatul. Hai, La mulţi ani! 😀 Doamne, ocroteşte-i păăă romââââni! :))

Uite, un mass nu mă lasă să închei, na că-l fac public. Mai ales că e despre România:

Rusia: Avem niste femei , de ti se scoala **** cand le vezi .

-China: Noi avem niste covoare , numai de drag stai pe ele

-Germania: Noi avem o tactica de razboi , daramam toata lumea .

-America: Avem niste avione supersonice de zbori de pe scaun .

-Romania: Noi ne culcam cu femei rusoaice pe covoare chinezesti cu tactica germana si viteza americana

2 responses to “1 decembrie, ziua României (sau prima zi de iarnă)

  1. Stiu bancul asta de cand aveam vreo 6 ani, si nu e cu rusi, ci romani, si la sfarsit erau tiganii cei care ziceau… 😛

  2. Asa l-am primit, asa i-am dat paste. Acum nu stiu care e varianta corecta 😀

Lasă un răspuns

