Despre oferta Vodafone

Dacă îţi faci abonament la Vodafone, de 6,99 €, primeşti gratis un telefon.

E foarte bine. Telefonul arată bine. Bine în sensul de modest, de bun simţ. Dacă te uiţi mai atent are şi cameră foto. Doar foto, nu şi video. Bun. Dacă te uiţi şi mai bine, telofonul are şi radio. Deja are prea multe…

Acum să analizăm. De la sfârşit la început, c-aşa fac eu mereu:

Radio – Hmmm… Nu prea încântă pe nimeni. Din câte ştiu eu, lumea nu prea ascultă radio pe stradă, mai ales că la ăsta se aude şi foarte încet.

Cameră foto – Aşa sună bine. Bă, n-o fi bună, dar totuşi are… Faza tare e că nu poţi descărca pozele. N-are nici infraroşu măcar, de cablu de date nici nu se pune problema.

Trăi-v-ar vouă să vă trăiască, da’ de ce aţi mai pus cameră la telefon? E ca şi cum ai pune DVD-Writer la calculator, dar să nu poţi să faci DVDuri, doar să exersezi să le faci.

Totuşi mi-aş lua unu’. Vreau un telefon care să sune, că asta pe care-l am CU CAMERĂ FOTO/VIDEO ŞI MP3 nu mai are bateria bună săracu’ şi nici semnalul nu prea mai e bun, cred că are reumatism. Da, da’ ce cameră areee…

One response to “Despre oferta Vodafone

  1. „Radio – Hmmm… Nu prea încântă pe nimeni. Din câte ştiu eu, lumea nu prea ascultă radio pe stradă, mai ales că la ăsta se aude şi foarte încet.”
    ba eu ascult!
    e-adevarat, ascult mai ales când merg cu trenul, dar şi în troleibuz.

Lasă un răspuns

